
Nu este bani...
Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori
Da, dar merita calitatea si siguranţa . Contează materialul sa fie gros chiar dacă e mai grea barca si lipiturile de imbinare sa fie O.K. .shimano scrie:Bine bine, da alea e mai scumpe, dom'le
Nu este bani...
Confirm intrutotul, cu 6 Cp zboara, stau numai in elice si mi-am luat si aliceMatrixVR5 scrie:Barca pneumatica AS Samba 265 Allroundmarin !
Cum e asta colegu, cum e sudura aia ? nu prea am inteles exact ce ai vrut sa spui, mai detaliaza putin. Multam !walhala scrie:Poti sa iti iei linistit un Kolibri de la Serghei. Un 2.70 m costa 2100 ron si face toti banii , lipiturile sunt facute prin sudura![]()
.
E simplu domnule coleg....sunt firme care fac lipiturile intre baloane si placa de motor cu adeziv(lipici) iar altele folosesc metoda de termosudare ....adica imbinare la cald.Cum e asta colegu, cum e sudura aia ? nu prea am inteles exact ce ai vrut sa spui, mai detaliaza putin. Multam !
Domnu coleg, am inteles explicatiile pe care le-ai dat si sunt foarte de acord cu ele, nu asta era problema pe care vroiam s-o sesizez prin intrebarea mea. "Sudura" seamana ma gandesc cu procedeul de vulcanizare daca vorbim de doua imbinari de cauciuc, ceea ce sporeste considerabil rezistenta lipiturii fata de aceeasi lipitura realizata cu ajutorul unui adeziv. Ceea ce vroiam sa subliniez de fapt, era faptul ca ma cam indoiam ca la Kolibri-ul de la varul Serghei si la banii ceruti pe el avem de-a face intradevar cu lipituri termo-sudate ... (sudate cu prenadez modern poate or fi). La asta m-am gandit, la nimic altceva.vali stratonov scrie:E simplu domnule coleg....sunt firme care fac lipiturile intre baloane si placa de motor cu adeziv(lipici) iar altele folosesc metoda de termosudare ....adica imbinare la cald.Cum e asta colegu, cum e sudura aia ? nu prea am inteles exact ce ai vrut sa spui, mai detaliaza putin. Multam !
Cu siguranta cele din urma sunt mai rezistente in timp ....dar si putin mai scumpe la achizitie .
Nu stiu ce sa zic , nu am fost la fabrica Kolibri sa vad ce si cum dar am dat un ochi aici :Ceea ce vroiam sa subliniez de fapt, era faptul ca ma cam indoiam ca la Kolibri-ul de la varul Serghei si la banii ceruti pe el avem de-a face intradevar cu lipituri termo-sudate ... (sudate cu prenadez modern poate or fi). La asta m-am gandit, la nimic altceva.
Ce sa zic, nu cunosc tipul asta de barca in detaliu ca sa pot sa ma pronunt. Insa mi se pare ca omul cam vrea sa se acopere in afirmatii si ba spune ca e sudura electrica iar apoi ba ca e cu adeziv pe baza sa polyuretan, ori ca la o barca de fapt le gasesti pe amandoua ... In definitiv la banii aia daca te bucuri de ea 6-7 sezoane fara evenimente majore, si-a cam facut banii in opinia mea si asta e tot ce conteaza. Iar e buna si treaba asta cu customizatul barcii, ca faci exact ce ai nevoie. Ce sa zic, cand te hotarasti si transpui lucrurile in realitate, niste poze ne-ar bucura ochiul, nu de alta, dar ne mai dai si noua idei. Numai bine!vali stratonov scrie:
SUDURA IMBINARILOR :
Principalele puncte comune sunt sudate la echipament PH cu curent de înaltă frecvenţă,Noua tehnologie permite o eficienţă mai mare impotriva impuritatilor si incretirii materialului fiind controlat de calculator.
TIPUL IMBINARILOR :
Imbinarile sunt efectuate "joint-la-comun" cu suplimentare de armare interna și externa. La aceste imbinari se foloseste adeziv cu polyuretane de bază,care constă din 2 componente rezistente la raze ultraviolete si apa sarata. Acesta oferă un efect de rece atunci când se sudeaza suprafețele aderente. Acest tip de imbinare ofera rezistenta si siguranta in orice conditii de exploatare a barcii.