Caut salau pe raul Siret

pescuit cu naluci, momeli artificiale: oscilante, rotative, voblere, twistere

Moderatori: Adelin, johnnybravo, dr.pike, tudor, Moderatori

mariandan
utilizator nou
utilizator nou
Mesaje: 5
Membru din: 06 Aug 2019, 10:41

Caut salau pe raul Siret

Mesaj de mariandan » 31 Aug 2019, 16:13

Salut.Sunt pescar incepator.Probabil am 40 zile de cand am inceput.Nu am pescuit la nimic pana acum dar asa m-a luat deodata sa pescuiesc salau.Sunt din Vrancea si ma duc la raul Siret.Am citit mult despre locatia salaului.Mai intai nu stiu sa recunosc un prag.Daca asi intelege poate ca asi nimeri zona salaului.Unii pe net spun sa lansez la praguri ,stanci si altii paralel cu malul.Deocamdata ma duc de 3-4 ori pe saptamana si donez raului cateva shaduri si cam atat.Am lanseta si mulineta de spinning si fir textil si totusi salaii cred ca se amuza pe seama mea in apa.Fir intins la toti. :wallbash:

makaveli
utilizator constant
utilizator constant
Mesaje: 114
Membru din: 22 Apr 2017, 16:18
Localitate: Toledo

Re: Caut salau pe raul Siret

Mesaj de makaveli » 01 Sep 2019, 10:21

Paralel cu malul lansez doar unde apa este foarte adanca chiar de la mal sau in perioada de depunere a icrelor.
In general cand ajung la un loc pe care nu il cunosc caut structuri, poduri, stalpi,copaci,etc
Deasemenea urmareste malul si ce vezi pe el, daca sunt bolovani mari pe mal e foarte probabil sa fie si in apa si ar fi un loc bun de salau.
Sper sa iti fie de ajutor, nu pretind sa dau lectii nimanui.
Zander_Master

mariandan
utilizator nou
utilizator nou
Mesaje: 5
Membru din: 06 Aug 2019, 10:41

Re: Caut salau pe raul Siret

Mesaj de mariandan » 01 Sep 2019, 11:39

:D :D :D :D :D
Multumesc

Avatar utilizator
Zamfi
veteran
veteran
Mesaje: 5737
Membru din: 01 Oct 2006, 19:50

Re: Caut salau pe raul Siret

Mesaj de Zamfi » 01 Sep 2019, 16:35