Avatul si locurile specifice in care il putem gasi

pescuit cu naluci, momeli artificiale: oscilante, rotative, voblere, twistere

Moderatori: Adelin, johnnybravo, dr.pike, tudor, Moderatori

Scrie răspuns
Florea95
utilizator nou
utilizator nou
Mesaje: 11
Membru din: 30 Iul 2020, 11:57

Avatul si locurile specifice in care il putem gasi

Mesaj de Florea95 » 03 Aug 2020, 11:27

Salutare.
Sunt relativ un incepator in ale spinningului asta fiind al 3 lea sezon de pescuit strict la rapitor pentru mine. Si ca majoritatea dintre voi am inceput cu cleanul, la inceput a fost mai greu pana am reusit sa imi dau seama de locurile in care sta, de modul de hranire, ce naluci ii plac, felul in care abordez un loc etc etc..dar acum pot spune ca am o minima experienta in a captura aceasta specie frumoasa de peste. Pescuiesc pe Someș in mare majoritate a timpului si pe Lapuș doar in judetul Maramureș. Am vazut sute de batai pe apa a avatilor dar niciodata nu am reusit sa prind decat accidental cand dadeam la clean cu rotativa 2 avatei in partide diferite, de atunci am inceput sa fac cateva partide strict la avat bineinteles gherle ca la carte . Nu am un combo specific pentru avat folosesc un bat de 2.2 3-12g si in timp am achizitionat cateva naluci pt avat in plaja asta de greutate, in special minnow,cateva thrill si cicade de la strike pro. Acum intrebarea mea e urmatoarea in perioda verii si toamnei unde gasesc avatii? :)) Nu vreau sa imi spuneti exact locurile, dar as vrea sa imi dau seama de cateva indicii ca un loc e bun pentru avat sau nu. deobicei il caut in locuri cu curent puternic si apa adanca ,deasupra vadurilor, pe langa stanci, din pacate nu pot sa pescuiesc pe malul opus nu pot arunca asa departe oricat as intra in apa. Toate locurile pe care le-am abordat au fost in perioade diferite a le zilei, rezultatul fiind acelasi. Orice sfat e bine venit !