Tenkara , fly fishing altfel

pescuit cu muste artificiale, flyfishing

Moderatori: Adelin, johnnybravo, tudor, Moderatori

marius06
utilizator nou
utilizator nou
Mesaje: 24
Membru din: 23 Iul 2012, 17:05

Tenkara , fly fishing altfel

Mesaj de marius06 » 23 Iul 2012, 17:32

Va salut pescari! Sunt un pescar incepator , iar pana acum nu am practicat decat pescuitul stationar si putin spinning, dar parca cel mai interesant mod de a pescui este fly fishing`ul. Dar cum bugetul meu este foarte foarte mic , in jur de 60 - 70 ron , cam atat imi ofera parintii m-am orientat spre stilul de pescuit numit Tenkara, dar nu stiu foarte multe despre acest tip de pescuit. M-ar interesa urmatoarele :
Doresc sa practic acest tip de pescuit pe un paraias ft mic , este buna o lanseta telescopica de 2.10 m de care sa leg un fir(lanseta asta o am deja) ?
CE model de fir este necesar acestui tip de pescuit ? Aceleasi modele ca si la fly fishing, nu ?
Pestele vizat de mine este cleanul , voi avea rezulate cu acest stil de pescuit (pana la urma este fly fishing fara mulineta) ?
....
si orice alt lucru pe care ar trebui sa-l stiu despre acest stil.
Va multumesc si va rog din suflet sa ma ajutati!

tavistan
veteran
veteran
Mesaje: 1168
Membru din: 27 Mar 2012, 08:15

Re: Tenkara , fly fishing altfel

Mesaj de tavistan » 23 Iul 2012, 19:33

Nu prea e practicat stilul asta pe la noi din ce stiu eu - oricum e mai putin popular fata de alte stiluri de FF insa, fara sa vreau sa te descurajez, este departe de a fi ieftin... sculele de tenkara de peste ocean sunt chiar scumpe. probabil ca poti improviza totusi.

tudor
Moderator
Moderator
Mesaje: 2821
Membru din: 14 Apr 2004, 12:10
Localitate: paris
Contact:

Re: Tenkara , fly fishing altfel

Mesaj de tudor » 24 Iul 2012, 14:38