Rusalii artificiale - intrebari

pescuit cu muste artificiale, flyfishing

Moderatori: Adelin, johnnybravo, tudor, Moderatori

Avatar utilizator
Borealis Fly
veteran
veteran
Mesaje: 506
Membru din: 28 Iun 2004, 08:57
Localitate: NYKOPING; SUEDIA
Contact:

Mesaj de Borealis Fly » 09 Aug 2004, 09:45

Ioan S ... vezi pe siteul de care aminteam anterior ca au aparut doua raspunsuri. Cei ce raspund sunt poate si amatori sa-ti faca cateva imitatii. Incearca sa intri in contact cu ei. :)
Fir intins!
Borealis F

Avatar utilizator
MihaiV
Moderator
Moderator
Mesaje: 3849
Membru din: 11 Mai 2004, 08:40
Localitate: Cluj-Napoca

Mesaj de MihaiV » 09 Aug 2004, 09:56

Am scris si dincolo ca pentru pescuitul la stationar mustele artificiale sunt inutile. Petru, sper ca esti de acord cu mine. In cazul mustelor artificale contactul pestelui cu musca este foarte scurt. Cu scule specializate simti atacul si intepi instantaneu si tot ai ratari. Daca incerci la pluta sau la fix, inteparea va fi in mod sigur tardiva, plus ca s-ar putea sa nici nu observi atacul.

Avatar utilizator
Borealis Fly
veteran
veteran
Mesaje: 506
Membru din: 28 Iun 2004, 08:57
Localitate: NYKOPING; SUEDIA
Contact:

Mesaj de Borealis Fly » 09 Aug 2004, 13:28

In anumite cazuri descrierea ta poate sa fie corecta MihaiV. Dar ca in cea mai mare parte a pescuitului la musca artificiala, nu se pot trage concluzii definitive si stabilii reguli generale. Cred ca si tu esti de acord la acest punct cu mine Mihai?

De la caz la caz si "daca ...", ceea ce spui tu este valabil.
Eu am fost in situatia in care o nimfa mare legata pe un carlig de streamer #6, ce in cazul respectiv cred ca era interpretata ca fiind a unei libelule "uriase", a fost atacata atat de salmonide cat si de alte specii atat de violent incat se intepau singure. Asta doar sa dau un exemplu.