first steps in fly fishing- sfaturi pentru incepatori

pescuit cu muste artificiale, flyfishing

Moderatori: Adelin, johnnybravo, tudor, Moderatori

Scrie răspuns
Sheniloiu
utilizator nou
utilizator nou
Mesaje: 20
Membru din: 09 Apr 2010, 12:43
Localitate: Timisoara

Nici macar incepator

Mesaj de Sheniloiu » 09 Apr 2010, 13:16

Salutare tuturor,
Dupa cum am spus, nu sunt nici macar incepator, doar doritor sa degust muscaritul. Ceea ce nu inseamna ca nu am ceva experienta cu alte stiluri!
Am inceput cu lanseta - o Energoteam Premier, clasa 4-5, lungime 2,6m, mai scrie pe ea 2s, nu m-am prins inca ce actiune are, banuiesc ca Medium/Fast.
Ma bate gandul la o mulineta Okuma Airframe sau Airstream, dar din pacate pe net, unde am gasit, sunt la sold 0.
Tinte potentiale - clean si avat, pe Timis si Bega, desi s-ar putea sa nu fie cea mai adecvata lanseta pentru asa ceva.
Ce alte sfaturi puteti sa-mi dati, referitor la fir si muste/streamere? Apreciez orice, doar sunt novice rau!
Toata stima!

T.Adrian
veteran
veteran
Mesaje: 1282
Membru din: 13 Ian 2010, 23:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de T.Adrian » 15 Apr 2010, 14:02

Am si eu o intrebare. Inca nu sunt nici macar incepator in ale muscaritului dar ma tenteaza sa cochetez cu acest tip de "activitate" :).

Daca iau o lanseta clasa 4-5 se poate intelege cu o mulineta clasa 5-6? Daca da, un fir de clasa 4 merge pe mulineta de clasa 5-6? Merita un asemenea compromis?

Intrebarea asta desi apre cam "idioata" (daca nu chiar e :roll: ), vine de la faptul ca pentru bugetul dispus sa il aloc la inceput (in jur de 300 de lei totul) nu prea gasesc pe stoc ceea ce vreau eu.
Nici o fapta buna nu ramane nepedepsita.

parintele
utilizator constant
utilizator constant
Mesaje: 250
Membru din: 11 Ian 2005, 19:51

Mesaj de parintele » 15 Apr 2010, 14:10