Evolutia mustelor pe apa

pescuit cu muste artificiale, flyfishing

Moderatori: Adelin, johnnybravo, tudor, Moderatori

Zuche
utilizator nou
utilizator nou
Mesaje: 25
Membru din: 15 Aug 2012, 10:20

Evolutia mustelor pe apa

Mesaj de Zuche » 22 Aug 2012, 10:03

Salutare! Sunt incepator in ale muscaritului , am in jur de 5 partide de pescuit , in care am reusit sa prin doar doi pesti ( cleni ) :(
Am avut ceva probleme cu castingul , mai ales cu snurul care nu se intindea pe apa , dar am rezolvat cat de cat aceasta problema , si sper sa-mi perfectionez lansarile in urmatoarea vreme.
Asadar , eu pescuiesc in general cu ude si uscate. Si as vrea sa stiu cateva lucruri , tot in legatura cu lanseurile:
Dupa ce arunc musca in apa( uscata/uda , lansata undeva la 7 8 m ) va trebui sa trag de fir putin cate putin ? Nu se vor speria clenii de dara de apa in forma de V( mai ales la cea uscata ) ? Sau pot sa fac Roll Cast ? Sau .. o alta varianta , voi cum faceti ? Va rog sa-mi spuneti cum este mai bine , deoarece nu as vrea sa pierd timpul pescuind fara sa-mi dau seama unde gresesc.
Imi cer scuze daca intrebarile mele par inutile , dar v-am spus , sunt incepator , si nu am in zona mea pe nimeni care sa ma ajute.
Multumesc!

Avatar utilizator
MuskMd
veteran
veteran
Mesaje: 5488
Membru din: 13 Apr 2007, 06:09
Localitate: B. C.

Re: Evolutia mustelor pe apa

Mesaj de MuskMd » 22 Aug 2012, 11:53

Zuche scrie:Salutare! Sunt incepator in ale muscaritului
stim, ne-ai mai zis :)
Zuche scrie:am in jur de 5 partide de pescuit , in care am reusit sa prin doar doi pesti ( cleni ) :(
Felicitari :D . Sincer, ai prins peste devreme :D
Zuche scrie: Am avut ceva probleme cu castingul , mai ales cu snurul care nu se intindea pe apa , dar am rezolvat cat de cat aceasta problema , si sper sa-mi perfectionez lansarile in urmatoarea vreme.
super :D
Zuche scrie: Asadar , eu pescuiesc in general cu ude si uscate.
Dont we all 8) ?