Universitatea de agronomie Cluj-Napoca

discutii si povestiri de la pescuit...

Moderatori: Adelin, johnnybravo, tudor, Moderatori

Pose
utilizator constant
utilizator constant
Mesaje: 148
Membru din: 19 Noi 2006, 14:14

Universitatea de agronomie Cluj-Napoca

Mesaj de Pose » 22 Oct 2009, 20:49

Nu stiu daca am postat in locul potrivit dar sper sa fie ok. Pt ce am postat? Sunt student la facultatea de Silvicultura anul I si vreau sa cunosc pescarii de rapitori din cadrul facultatii si nu numai . As fi incantat sa am ceva discutii de pescuit cu acestia, sau sa organizam o intalnire undeva, sa ne si cunoastem cu ocazia asta.Am tot intrebat prin facultate dar nu mi sa oferit un raspuns concret si m-am gandit ca aici ar fi locul potrivit.Multumesc anticipat pt intelegere.
daca ma gasesti singur pe o insula pustie.....inseamna ca am plecat la pescuit

Avatar utilizator
serbanhbk!!
veteran
veteran
Mesaje: 590
Membru din: 09 Sep 2008, 17:21
Localitate: BISTRITA

Mesaj de serbanhbk!! » 23 Oct 2009, 17:46

si yo am intrat acolo la faculta acu 2 ani dar am renuntat :( mai greu iti gasesti parteneri de spinning in propria scoala...is o specie mai rara...

Pose
utilizator constant
utilizator constant
Mesaje: 148
Membru din: 19 Noi 2006, 14:14

Mesaj de Pose » 23 Oct 2009, 19:36

ma intristeaza sa aud acest lucru, dar oricum speranta moare ultima, lucrul elementar al unui pescar. Pentru toate exista un inceput, or fi oameni prea antisociali sau rusinosi... sau doar secretosi nu stiu dar inca sper sa gasesc pe cineva...ca sincer ma omoara timpul liber din facultate...vreau activitate!:))
daca ma gasesti singur pe o insula pustie.....inseamna ca am plecat la pescuit

Avatar utilizator
serbanhbk!!
veteran
veteran
Mesaje: 590
Membru din: 09 Sep 2008, 17:21
Localitate: BISTRITA

Mesaj de serbanhbk!! » 23 Oct 2009, 20:09