RUSINE TOTALFISHIN & Normak

Moderatori: Adelin, johnnybravo, Moderatori

Obletele
veteran
veteran
Mesaje: 1580
Membru din: 18 Feb 2013, 18:05
Localitate: Bucuresti
Contact:

RUSINE TOTALFISHIN & Normak

Mesaj de Obletele » 10 Noi 2015, 20:33

Sa va fie rusine de modul in care va tratati clientii !
Vin cu o lanseta Shimano Stradic cu varf stramb, deviat si cu inele montate ca pe vapor si voi aveti tupeul sa imi spuneti ca lanseta e folosita si ca nu se poate schimba, dar TOTUSI, TOTUSI, voi sunteti niste baieti foarte ok si faceti voi exceptia asta si o trimiteti totusi catre service !
Va citez raspunsul celor de la Normark vis a vis de expertiza produsului cumparat de la TotalFishing:
" Prin prezenta va aducem la cunostinta ca defectul la lanseta Shimano Stradic Spin 7'1" MH - cod SSTR71MH - respectiv tronson numarul 1, cod SSTR71MH-1, tronson stramb, se datoreaza unei utilizari neconforme cu certificatul de garantie - nu a fost respectat ghidul de utilizre pentru lansete ( "... protejati lanseta de impacturi fizice...... nu puneti nimic deasupra ei".
Prezenta nota de constatare este insotita si de certificatul de garantie, eliberat de TF srl, in data de 02.09.2015, cu NR A -seria 053204

Data constatarii 4 -11-2016.

Sunt curios cam ce dobitoc de om e cel care mi-a facut expertiza lansetei?!

dupa ce primesc telefon de la Total din partea Dlui Mugurel si imi dati vestea ca cei de la Normak nu vor sa imi schimbe sau returneze produsul le propun sa imi dea un alt varf de la o lanseta din magazin si cu asta sa se spele pe cap ... azi in data de 10 nov merg din nou la magazin sa probez alt varf de la un alt Stradic si ce sa vezi: in varf la fel cu probleme, care se mufa bine pe cotorul ei dar pe al meu de la spigot pornea deviat si mai avea si inelul de top putin stramb.

Cu ce m-am ales eu? cu nervi, timp pierdut, dezamagire, dispret, scarba vis a vis de voi si cu un repros cum ca de fapt din start doream alt produs pe motiv ca nu imi place lanseta.

Cu ce v-ati ales voi? cu o plangere la oficiul pt protectia consumatorului, cu un detractor pe toate forumurile si site-urile posibile si din pacate pt voi cu un clienet in minus care v-a lasat cel putin 20000 ron in 3 ani pe acareturi precum gume, voblere, jiguri, fire etc ....

Permiteti-mi sa imi continui feedback ul .... de o gramada de ori v-am atras atentia ca aveti produse la raft cu pret mai mic fata de pretul de casa, care conform legii ( care oricum nu o respectati ) sunteti obligati sa faceti dispozitii de plata. nu m-am bucurat la 10-20 ron doar ca v-am atras atentia si nici macar atunci nu ati fost fair play si rapsunsul angajatilor dvs e ca la intrare e afisat ca preturile sunt in schimbare.

Afisati pe online preturi ale unor produse reduse si semnalizate cu pret taiat, produse care nu au avut niciodata in magazin pretul acela. Conform legii daca doriti sa semnalizati un produs redus aveti obligatia ca pretul taiat sa fie ultimul pret la valoare superioara ... vad ca momentan v-ati sesizat, probabil tot in urma unei plangeri.. sa va dau un ex: Mulineta Shimano Exage 295 ron pret taiat 435 ( nu a avut in viata ei pretul acela )

Preturile de la targurile Expo Aventuri! Mariti cu 1-2 sapt inainte preturile la produse cu 10 % ( asa faceti de 2 ori pe an ) si la targ spuneti ca aveti 10% reducere din pretul afisat , pretul paltit de fraieri la targ este exact acelasi pe care il platea cu 1-2 saptamani daca lua de pe online sau din magazinul fizic.

Sunt curios daca aveti bunavointa de a lasa acest mesaj aici fara a fi sters de vreun moderator .

Rusine, va credeti cel mai mare magazin de pescuit din Romania dar atitudinea fata de clienti lasa de dorit !

danr
Site Admin
Site Admin
Mesaje: 5100
Membru din: 12 Mar 2007, 22:56

Re: RUSINE TOTALFISHIN & Normak

Mesaj de danr » 10 Noi 2015, 21:23

Domnule Oblete,

Cred ca de fapt ati beneficiat de un tratament foarte bun, si o sa va si spun de ce.
Ati achizitionat lanseta si ati ales-o personal de la noi de magazin.
Dupa o perioada de pescuit cu ea, vi se pare ca varful ar fi putin stramb, si ati dorit rezolvarea problemei.
Lanseta a fost trimisa pentru constatare la reprezentanta, si ati primit refuz de garantie.
Noi am dorit ca dumneavoastra sa fiti un client multumit, si in 3 zile v-am oferit alt varf, nou.
Acest varf de asemenea vi se pare sputin stramb.
Dl. Mugurel v-a rugat, nefiind in magazin, sa asteptati pana maine sa ajunga la magazin sa vedem cum procedam mai departe.
Nu inteleg de ce v-ati suparat.
Problema dumneavoastra a fost adresata intr-un timp destul de scurt, si sunt convins ca o sa gasim un varf care sa nu vi se mai para stramb, doar nu or fi toate varfurile Shimano de fapt defecte....

Despre faptul ca sunteti clientul nostru de multa vreme, as vrea sa va multumesc pentru asta, si doresc sa va asigur ca vom gasi cu siguranta un varf perfect pentru dvs.

Obletele
veteran
veteran
Mesaje: 1580
Membru din: 18 Feb 2013, 18:05
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: RUSINE TOTALFISHIN & Normak

Mesaj de Obletele » 10 Noi 2015, 22:07

danr scrie:Domnule Oblete,

Cred ca de fapt ati beneficiat de un tratament foarte bun, si o sa va si spun de ce.
Ati achizitionat lanseta si ati ales-o personal de la noi de magazin.
Dupa o perioada de pescuit cu ea, vi se pare ca varful ar fi putin stramb, si ati dorit rezolvarea problemei.
Lanseta a fost trimisa pentru constatare la reprezentanta, si ati primit refuz de garantie.
Noi am dorit ca dumneavoastra sa fiti un client multumit, si in 3 zile v-am oferit alt varf, nou.
Acest varf de asemenea vi se pare sputin stramb.
Dl. Mugurel v-a rugat, nefiind in magazin, sa asteptati pana maine sa ajunga la magazin sa vedem cum procedam mai departe.
Nu inteleg de ce v-ati suparat.
Problema dumneavoastra a fost adresata intr-un timp destul de scurt, si sunt convins ca o sa gasim un varf care sa nu vi se mai para stramb, doar nu or fi toate varfurile Shimano de fapt defecte....

Despre faptul ca sunteti clientul nostru de multa vreme, as vrea sa va multumesc pentru asta, si doresc sa va asigur ca vom gasi cu siguranta un varf perfect pentru dvs.

Miercuri 4 noimbrie s-a dat diagnosticul lansetei in urma expertizei de catre Normark, urmand ca joi 5 noiembrie sa-mi fie comunicat de catre Dl Mugurel ca cei de la garantie nu imi pot schimba lanseta pe motiv ca eu sunt vinovat de starea lansetei ( ca poate am tinut-o in vreun tub stramba ). Carbonul din ceea ce cunosc eu nu are memorie, puteti tine ani de zile o lanseta in tensiune si nu isi modifica starea. e halucinant cand primesti un astfel de raspuns. Am refuzat categoric sa accept ceea ce imi aud urechile si am propus ca lansetei mele sa i se pastreze cotorul si sa ii fie inclocuit varful cu unul de la o lanseta de pe stocul fizic din magazin. azi v-am vizitat si nu am fost multumit nici de acel varf, nu se mufeaza bine pe spigot la lanseta mea ( pe a voastra se mufa ok ) are deviatie de la baza tronsonului 1, plus inel varf putin stramb. Permiteti-mi sa fiu mofturos atat timp cat e vorba de 425 ron la mijloc.
Concluzie? eu nu ling unde scuip, motiv pt care am dat uitarii Shimano Stradic.
In discutia telefonica cu dl Mugurel nu mi-a fost propus sa astept ci mi-a fost recapitulat raspunsul celor de la garantie cat si mi s-a reprosat ca lanseta a fost folosita. Plus ca la sf conversatie mi-a fost reprosat zambind ca de fapt motivul meu a fost de la inceput achizitionarea altui produs.
in urma discutiei de joi mi-a fost promis ca Luni ( ieri ) o sa primesc un raspuns , a trebuit sa sun tot eu la voi.
Ca sa ma intelegeti, 425 nu imi pune capac, e vorba de principiu! lanseta nu o voi folosi pt ca nu imi inspira incredere, e defecta si sa nu mai aud in veci de Shimano aduse de voi, Normak sau cine le-o aduce. Momentan o pastrez pt reclamatia ce urmeaza a o inainta maine catre OPC in cazul in care e nevoie de a se face vreo expertiza sau analiza asupra produsului. daca nu o scot la liman nici cu ei o voi pune pe rubrica Donatii de aici de pe rapitori.ro .
Ati cerut feedback, mi-am exprimat parerea, daca doriti sa ma pastrati ca si client aveti decenta si obligatia morala si legala de a-mi inlocui produsul cu un alt produs/produse din magazin la alegerea mea iar acest Stradic din toata dragostea mea si cu dedicatie sper sa ajunga la domnul de la expertize Normark SRL.

danr
Site Admin
Site Admin
Mesaje: 5100
Membru din: 12 Mar 2007, 22:56

Re: RUSINE TOTALFISHIN & Normak

Mesaj de danr » 10 Noi 2015, 22:24

Mugurel ti-a spus la telefon, era cu mine in masina, ca o sa ajunga maine la magazin sa vada ce se mai poate referitor la dorinta ta reala de fapt de a-ti lua altceva ( nu ca ar fi varfurile strambe ), dar te-ai suparat si ai plecat
am depus toate eforturile sa ti se rezolve problema, si destul de repede
despre obligatiile morale si legale e mult de spus si discutat in acest caz, inclusiv despre unele afirmatii ale tale in primul mesaj, dar consider ca nu este principial din partea mea sa ma cert sau sa ma contrazic cu clientii/oaspetii acestui forum
propunerea lui ramane valabila

Obletele
veteran
veteran
Mesaje: 1580
Membru din: 18 Feb 2013, 18:05
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: RUSINE TOTALFISHIN & Normak

Mesaj de Obletele » 10 Noi 2015, 22:50

danr scrie:Mugurel ti-a spus la telefon, era cu mine in masina, ca o sa ajunga maine la magazin sa vada ce se mai poate referitor la dorinta ta reala de fapt de a-ti lua altceva ( nu ca ar fi varfurile strambe ), dar te-ai suparat si ai plecat
am depus toate eforturile sa ti se rezolve problema, si destul de repede
despre obligatiile morale si legale e mult de spus si discutat in acest caz, inclusiv despre unele afirmatii ale tale in primul mesaj, dar consider ca nu este principial din partea mea sa ma cert sau sa ma contrazic cu clientii/oaspetii acestui forum
propunerea lui ramane valabila
Nu ne certam domnule Radulescu, ne exprimam opiniile , diferite in cazul de fata. Luni dna Tincuta ( sper sa nu-i gresesc numele ) mi-a spus sa revin marti la magazin pt ca Dl Mugurel nu e la magazin. ok... am revenit azi, marti. Dvs sunteti patron, presupun, al acestui magazin eu in schimb m-am invoit de la magazin pt ca programul meu de lucru e asemanator cu cel al angajatilor dvs. motiv pt care nu imi permit sa nu fiu platit pe orele mele invoite in timp ce pe mine nu ma poate ajunta nimeni la magazin. asta e o alta discutie, ca sa intelegeti si de ce nu imi permit sa vin la magazin in zilele in care altii sunt la pescuit...
eu nu am timp si nici deosebita placere in a ma plimba pe la servici cu lanseta dupa mine asteptand un raspuns de dvs.
Ma deranjeaza modul mistocar in care imi spuneti ca dupa ce am pescuit lanseta si am observat ca e defecta doresc sa o schimb... poate imi comandam online produsul si plecam in Delta.. ce varianta aveam? sa-mi petrec concediul la pluta la vreo trestie? ca nu cumva sa v-o aduc murdata inapoi la garantie? faceti un exercitiu de imaginatie si puneti-va in locul meu...
va adresez dvs intrebarea pe aceasta cale: am posibilitatea sa imi achizitionez alt produs/produse in scimbul Stradic-ului? nu mai am incredere in aceste produse si nici nu doresc sa mai am vreun produs Shimano furnizat de Normarkt. sunteti patron/administrator de magazin si inca o data va intreb daca se poate sau nu ? va reamintesc ca nu sunt dispus sa fac 10 drumuri la total sa ne contrazicem in obligatii, reguli, legi etc.
astept raspuns si apreciez implicarea dvs.

Avatar utilizator
Gogol
veteran
veteran
Mesaje: 2573
Membru din: 30 Apr 2011, 11:57

Re: RUSINE TOTALFISHIN & Normak

Mesaj de Gogol » 10 Noi 2015, 23:05

Eu nu tin partea nimanui dar cand ai cumparat lanseta nu ai verificato?

Obletele
veteran
veteran
Mesaje: 1580
Membru din: 18 Feb 2013, 18:05
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: RUSINE TOTALFISHIN & Normak

Mesaj de Obletele » 10 Noi 2015, 23:16

Gogol scrie:Eu nu tin partea nimanui dar cand ai cumparat lanseta nu ai verificato?
am schimbat lansete ca pe ciorapi.. am cel putin 15 lansete luate de la ei din magazin... nu prea verific, sincer. eu am vazut la cineva stradic 10-30 si mi-a placut. m-am uitat pe online si o vad 1 bucata in stoc, redusa zic hai sa merg dupa ea. ajung in magazin : ne cerem scuze e o greseala , e un stoc virtual... ok am inteles. zic hai sa o iau pe 15-50. pe bon e trecuta ora la care e fost achitata la casa 19:04 minute... oamenii inchid la 19:00 ... am venit la fara 10 minute, imi amintesc exact, au stat vreo 5 minute sa se uite de ea prin stoc, prin magazin... etc. probabil daca nu eram pe fuga o luam la maruntit. dar n-am dat pe ea 1500 ca sa zic ca o intorc pe toate partile, am intrat de sute de ori la ei, baietii sunt ok, n-am avut probleme cu ce am cumparat pana acum.. dar ma asteptam ca daca am.. totusi.... sa fim oameni. cand esti luat peste picior mai iti pierzi si cumpatul.
gogol, sincer eu nu am nicio obligatie de a veirifica produsul, ci doar de a pastra bonul si garantia.

Constantin37
junior
junior
Mesaje: 71
Membru din: 11 Oct 2015, 22:46
Localitate: Bucuresti

Re: RUSINE TOTALFISHIN & Normak

Mesaj de Constantin37 » 11 Noi 2015, 01:29


Constantin37
junior
junior
Mesaje: 71
Membru din: 11 Oct 2015, 22:46
Localitate: Bucuresti

Re: RUSINE TOTALFISHIN & Normak

Mesaj de Constantin37 » 11 Noi 2015, 01:31

Legislatia U.E. este OBLIGATORIE pentru toate statele membre, deci se aplica si in ROMANIA!

Constantin37
junior
junior
Mesaje: 71
Membru din: 11 Oct 2015, 22:46
Localitate: Bucuresti

Re: RUSINE TOTALFISHIN & Normak

Mesaj de Constantin37 » 11 Noi 2015, 01:42

@Oblete: Tine minte trei cuvinte... "LIPSA DE CONFORMITATE" !
CAUTA-LE IN DOCUMENTUL PDF DIN LINK-UL DE MAI SUS! LEGISLATIA EUROPEANA SE APLICA PRIORITAR LEGISLATIEI NATIONALE!
IN PLUS, AI BONUL DE CASA PE CARE E TRECUTA ORA! SPER CA VEI INTELEGE! DACA NU, LASA-MI MESAJ! :wink:

Scrie răspuns