Rugaminte - Feedback de la clienti !

Moderatori: Adelin, johnnybravo, Moderatori

Scrie răspuns
Avatar utilizator
Septimiu
senior
senior
Mesaje: 422
Membru din: 10 Mai 2005, 12:00
Localitate: Cluj-Napoca

Re: Rugaminte - Feedback de la clienti !

Mesaj de Septimiu » 25 Sep 2015, 07:00

Nu stiu daca acesta este locul unde trebuie anuntate greselile de pe site dar am abservat ca daca dau o cautare dupa Salmo Fatso nu primesc nici un rezultat. Mi s-a parut un pic ciudat si am "sapat" pana am ajuns la naluca respectiva unde am vazut ca s-au inversat 2 litere in denumire Fasto in loc de Fatso.
Referitor la curier, oare nu ar fi o idee buna sa mai incercati si cu alte firme? Sunt destul de nemultumit de Cargus in ultimul timp. Comanda care a plecat de la Dvs. Miercuri nu a ajuns la mine ieri (cum era de asteptat) cu toate ca adresa de livrare este in oras fara km suplimentari.

Dan Stefan C.
veteran
veteran
Mesaje: 612
Membru din: 21 Ian 2013, 22:48

Re: Rugaminte - Feedback de la clienti !

Mesaj de Dan Stefan C. » 25 Sep 2015, 09:03

Va multumim pentru observatie, eroarea va fi corectata in cel mai scurt timp. Referitor la firma de curierat, toate coletele pleaca de la noi numai prin firma Cargus. Vom face o sesizare pentru ca acest gen de probleme sa nu se mai intample. Va cerem scuze pentru inconveniente.

Avatar utilizator
Septimiu
senior
senior
Mesaje: 422
Membru din: 10 Mai 2005, 12:00
Localitate: Cluj-Napoca

Re: Rugaminte - Feedback de la clienti !

Mesaj de Septimiu » 25 Sep 2015, 14:16

Apreciez rapiditatea cu care ati efectuat corectura.
Din pacate, cat timp nu o sa oferiti o alta alternativa la transport eu nu cred ca o sa mai fac o alta comanda.
Mi se pare bataie de joc din partea celor de la Cargus. Coletul (care contine in mare parte carlige, agrafe si alte maruntisuri - deci este foarte mic) a ajuns la Cluj ieri si pana la aceasta ora nu s-a efectuat livrarea. Si asta in conditiile in care celelalte firme de curierat au facut livrarile in jurul pranzului.
Stiu ca transportul este gratuit dar asta nu inseamna ca livrarea trebuie sa fie intarziata.

Dan Stefan C.
veteran
veteran
Mesaje: 612
Membru din: 21 Ian 2013, 22:48

Re: Rugaminte - Feedback de la clienti !

Mesaj de Dan Stefan C. » 26 Sep 2015, 08:58

Am inteles ca pana la urma s-a rezolvat. Ne cerem scuze inca o data pentru inconvenient si speram sa nu mai intampinam asemenea probleme in viitor.

Avatar utilizator
Septimiu
senior
senior
Mesaje: 422
Membru din: 10 Mai 2005, 12:00
Localitate: Cluj-Napoca

Re: Rugaminte - Feedback de la clienti !

Mesaj de Septimiu » 28 Sep 2015, 06:46

Pana la urma m-am urcat in masina si am mers eu la curier si asta dupa ora 16 (Vineri).
Nu trebuie sa va cereti scuze pentru ca nu e vina Dvs. ci a celor de la Cargus dar eu va recomand ca pe viitor sa luati in calcul si o alta varianta pentru transport.

Obletele
veteran
veteran
Mesaje: 1580
Membru din: 18 Feb 2013, 18:05
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Rugaminte - Feedback de la clienti !

Mesaj de Obletele » 10 Noi 2015, 20:30

Sa va fie rusine de modul in care va tratati clientii !
Vin cu o lanseta Shimano Stradic cu varf stramb, deviat si cu inele montate ca pe vapor si voi aveti tupeul sa imi spuneti ca lanseta e folosita si ca nu se poate schimba, dar TOTUSI, TOTUSI, voi sunteti niste baieti foarte ok si faceti voi exceptia asta si o trimiteti totusi catre service !
Va citez raspunsul celor de la Normark vis a vis de expertiza produsului cumparat de la TotalFishing:
" Prin prezenta va aducem la cunostinta ca defectul la lanseta Shimano Stradic Spin 7'1" MH - cod SSTR71MH - respectiv tronson numarul 1, cod SSTR71MH-1, tronson stramb, se datoreaza unei utilizari neconforme cu certificatul de garantie - nu a fost respectat ghidul de utilizre pentru lansete ( "... protejati lanseta de impacturi fizice...... nu puneti nimic deasupra ei".
Prezenta nota de constatare este insotita si de certificatul de garantie, eliberat de TF srl, in data de 02.09.2015, cu NR A -seria 053204

Data constatarii 4 -11-2016.

Sunt curios cam ce dobitoc de om e cel care mi-a facut expertiza lansetei?!

dupa ce primesc telefon de la Total din partea Dlui Mugurel si imi dati vestea ca cei de la Normak nu vor sa imi schimbe sau returneze produsul le propun sa imi dea un alt varf de la o lanseta din magazin si cu asta sa se spele pe cap ... azi in data de 10 nov merg din nou la magazin sa probez alt varf de la un alt Stradic si ce sa vezi: in varf la fel cu probleme, care se mufa bine pe cotorul ei dar pe al meu de la spigot pornea deviat si mai avea si inelul de top putin stramb.

Cu ce m-am ales eu? cu nervi, timp pierdut, dezamagire, dispret, scarba vis a vis de voi si cu un repros cum ca de fapt din start doream alt produs pe motiv ca nu imi place lanseta.

Cu ce v-ati ales voi? cu o plangere la oficiul pt protectia consumatorului, cu un detractor pe toate forumurile si site-urile posibile si din pacate pt voi cu un clienet in minus care v-a lasat cel putin 20000 ron in 3 ani pe acareturi precum gume, voblere, jiguri, fire etc ....

Permiteti-mi sa imi continui feedback ul .... de o gramada de ori v-am atras atentia ca aveti produse la raft cu pret mai mic fata de pretul de casa, care conform legii ( care oricum nu o respectati ) sunteti obligati sa faceti dispozitii de plata. nu m-am bucurat la 10-20 ron doar ca v-am atras atentia si nici macar atunci nu ati fost fair play si rapsunsul angajatilor dvs e ca la intrare e afisat ca preturile sunt in schimbare.

Afisati pe online preturi ale unor produse reduse si semnalizate cu pret taiat, produse care nu au avut niciodata in magazin pretul acela. Conform legii daca doriti sa semnalizati un produs redus aveti obligatia ca pretul taiat sa fie ultimul pret la valoare superioara ... vad ca momentan v-ati sesizat, probabil tot in urma unei plangeri.. sa va dau un ex: Mulineta Shimano Exage 295 ron pret taiat 435 ( nu a avut in viata ei pretul acela )

Preturile de la targurile Expo Aventuri! Mariti cu 1-2 sapt inainte preturile la produse cu 10 % ( asa faceti de 2 ori pe an ) si la targ spuneti ca aveti 10% reducere din pretul afisat , pretul paltit de fraieri la targ este exact acelasi pe care il platea cu 1-2 saptamani daca lua de pe online sau din magazinul fizic.

Sunt curios daca aveti bunavointa de a lasa acest mesaj aici fara a fi sters de vreun moderator .

Rusine, va credeti cel mai mare magazin de pescuit din Romania dar atitudinea fata de clienti lasa de dorit !

alex.b
utilizator constant
utilizator constant
Mesaje: 279
Membru din: 17 Oct 2014, 09:22

Re: Rugaminte - Feedback de la clienti !

Mesaj de alex.b » 11 Noi 2015, 09:02

Nu am actiuni nici la Totalfishing nici la Normark. Acum un an si ceva am cumparat o lanseta Shimano Catana, cand am fost cu ea la pescuit am observat ca scamaseaza firul, datorita pastilei din inelul de varf care era ciobita. Nu am verificat lanseta in magazin, nici nu ma pricepeam, era a 2 lanseta pe care o cumparam din viata mea, deci nu stiu cand s a produs defectul, cert este ca cei de la Total fishing mi au inlocuit tronsonul cu totul, pe garantie, fara nicio problema, in timp scurt in cateva zile. Eu unul am fost multumit de felul in care am fost tratat.

Avatar utilizator
sorinB
veteran
veteran
Mesaje: 14613
Membru din: 25 Ian 2007, 00:06
Localitate: sibiu

Re: Rugaminte - Feedback de la clienti !

Mesaj de sorinB » 13 Noi 2015, 12:18

Imi poate spune cineva ce culoare e in realitate culoarea "A" din imaginea de mai jos?
Ca eu am comandat "A" si am primit "K" in plic de "A"...
Acum nu stiu ce trebuie sa fac, cum sa comand sa primesc culoarea "A" din imagine... :)

Imagine

Claudiu Garlea
utilizator constant
utilizator constant
Mesaje: 101
Membru din: 26 Feb 2014, 23:18
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Rugaminte - Feedback de la clienti !

Mesaj de Claudiu Garlea » 13 Noi 2015, 12:37

Buna ziua,


Ne cerem scuze, insa acestea sunt verificate cu ajutorul codului de bare..Am verificat problema shad-urilor, este o greseala de impachetare.
Va rugam frumos sa ne contactati sau sa ne trimiteti pe mail, numarul comenzii sau numele cu care a fost plasata comanda si rezolvam problema.


Va multumim frumos pentru intelegere.

Avatar utilizator
sorinB
veteran
veteran
Mesaje: 14613
Membru din: 25 Ian 2007, 00:06
Localitate: sibiu

Re: Rugaminte - Feedback de la clienti !

Mesaj de sorinB » 13 Noi 2015, 12:42

Claudiu Garlea scrie:Buna ziua,


Ne cerem scuze, insa acestea sunt verificate cu ajutorul codului de bare..Am verificat problema shad-urilor, este o greseala de impachetare.
Va rugam frumos sa ne contactati sau sa ne trimiteti pe mail, numarul comenzii sau numele cu care a fost plasata comanda si rezolvam problema.


Va multumim frumos pentru intelegere.
Am trimis mesaj privat.
multumesc.

Scrie răspuns