Rugaminte - Feedback de la clienti !

Moderatori: Adelin, johnnybravo, Moderatori

Scrie răspuns
agabi
veteran
veteran
Mesaje: 646
Membru din: 26 Mar 2013, 10:35
Localitate: TMures

Re: Rugaminte - Feedback de la clienti !

Mesaj de agabi » 18 Mar 2014, 15:02

Stocul pe alocuri e cam varza(la voblere de exemplu).La ultima comanda,din 6 voblere comandate(care figurau pe stoc) doar trei au venit conform cererii:unul nu era pe stoc (de asta am fost informat telefonic),unul era alta dimensiune iar altul era cu totul alt tip.Factura era conform ce am vrut eu,marfa conform ce ati vrut (avut) voi...Neconcordantele astea devinderanjante la un moment dat.Altfel ,livrarea brici

danr
Site Admin
Site Admin
Mesaje: 5100
Membru din: 12 Mar 2007, 22:56

Re: Rugaminte - Feedback de la clienti !

Mesaj de danr » 19 Mar 2014, 07:51

buna ziua,
se poate sa-mi dati nr comenzii ?
multumesc

agabi
veteran
veteran
Mesaje: 646
Membru din: 26 Mar 2013, 10:35
Localitate: TMures

Re: Rugaminte - Feedback de la clienti !

Mesaj de agabi » 19 Mar 2014, 12:55

danr scrie:buna ziua,
se poate sa-mi dati nr comenzii ?
multumesc
140039-14.03.2014

Avatar utilizator
George1985
veteran
veteran
Mesaje: 2454
Membru din: 21 Apr 2012, 08:26
Localitate: Medgidia
Contact:

Re: Rugaminte - Feedback de la clienti !

Mesaj de George1985 » 07 Apr 2014, 17:34

George1985 scrie:
George1985 scrie:Va Salut,
Eu am discutat cu cineva de la magazin.
Se pare ca mai e de lucru.
L-am rugat pe respectivul sa verifice mulineta cand vine de la reparat,daca se poate repara. Eu cred ca e defect de proiectare,dar e pararea mea.
As vrea sa va rog, Public , ca atunci cand primesc coletul sa pot verifica mulineta,iar daca nu functioneaza in parametri normali sa o pot trimite cu acelasi curier, retur, fara costuri suplimentare !
Stima!
Am reusit sa bag mulineta la apa zilele astea, dupa ce a venit de la garantie!
Merge si mai rau, se blocheaza cand ajunge tamburul in pozitia "jos" :shock:
Oare de cate reparatii e nevoie pana se rezolva?
Chestia e ca trebuie trimisa la Bucuresti pe banii mei, prin curier :wallbash:
Pe de alta parte cei de la Totalfishing au fost de omenie, au trimis mulineta cand am facut comanda la ei :respekt:
A venit la fel de la Garantie, la fel!
La TotalFishing mi s-a dat un nr de telefon sa ma descurc eu cu cei de la Garantie (Arrow). :?
Cel de la Arrow mi-a zis ca a gresat mulineta, cand ea are alte probleme... sunt scrise mai sus.
Cam asa merge treaba daca ai un produs defect care are nevoie de reparatii asigurate de garantie!
In plus drumurile trebuiesc suportate de mine sau sunt nevoit sa pun comanda la TotalF...
Urmatoarea "comanda" daca nu se rezolva mulineta este la OPC :!:
Momentan o sa incerc sa ajung eu cu mulineta la arrow.
Treaba Romaneasca...

Avatar utilizator
mariush
senior
senior
Mesaje: 470
Membru din: 14 Iun 2007, 12:00
Localitate: ORADEA

Re: Rugaminte - Feedback de la clienti !

Mesaj de mariush » 12 Apr 2014, 21:47

ieri dimineata am comandat de la totalfishing trei voblere.azi pe la ora 15,spre marea mea uimire,ma suna baiatul de la curierat ca mi-a venit marfa :shock:
eram convins ca va veni luni,altfel lasam banii la un vecin pentru ca eu n-am fost acasa cand am fost sunat.asta e,astept pana luni.
sper sa fie ce am comandat,nu am primit nici un telefon de confirmare,asa cum scrie pe site,ci doar mesaj pe mail.
oricum rapid ! :respekt:
"nevoia este parintele inovatiei" PLATON

Avatar utilizator
George1985
veteran
veteran
Mesaje: 2454
Membru din: 21 Apr 2012, 08:26
Localitate: Medgidia
Contact:

Re: Rugaminte - Feedback de la clienti !

Mesaj de George1985 » 14 Apr 2014, 12:16

Revin cu feedback in cazul mulinetei de la garantie.
S-a gasit o rezolvare, in sfarsit!
Mi s-au depasit toate asteptarile in privinta modului de asigurare a garantiei... a venit o mulineta NOUA :!:
Deci se poate si la noi...era perfect daca se rezolva de prima data si nu ajungeam la amenintari.
Toata stima pt cei implicati, nu stiu exact cine a luat decizia de schimbare a produsului (TotalFishing sau Arrow).
:respekt:

Avatar utilizator
mariush
senior
senior
Mesaje: 470
Membru din: 14 Iun 2007, 12:00
Localitate: ORADEA

Re: Rugaminte - Feedback de la clienti !

Mesaj de mariush » 14 Apr 2014, 21:11

eu am primit azi coletul.foarte operativi,singurul minus ca nu am fost contactat telefonic si am avut ceva emotii pana la deschiderea coletului (avand in vedere ca altii au scris ca au primit altceva).
a fost prima tranzactie cu totalfishing.
mersi.
"nevoia este parintele inovatiei" PLATON

danr
Site Admin
Site Admin
Mesaje: 5100
Membru din: 12 Mar 2007, 22:56

Re: Rugaminte - Feedback de la clienti !

Mesaj de danr » 15 Apr 2014, 17:44

salut,
imi pare rau ca ai avut emotii....
poate ca au scris 2-3 persoane ca au fost incurcaturi, dar gandeste-te ca noi avem mii de comenzi, asa ca 2-3 incurcaturi la mii de comenzi statistic vorbind nu reprezinta un motiv de ingrijorare.... :)
in afara de asta, incurcaturile se rezolva pe cheltuiala noastra, asa ca oricum in final nu ai fi avut probleme....

in alta ordine de idei, referitor lai "minus", zi-mi si mie te rog unde scrie ca noi contactam telefonic inainte de a expedia comanda, ca eu nu reusesc sa gasesc... :)
nu de alta, dar nu avem aceasta politica.... decat daca sunt probleme

Avatar utilizator
mariush
senior
senior
Mesaje: 470
Membru din: 14 Iun 2007, 12:00
Localitate: ORADEA

Re: Rugaminte - Feedback de la clienti !

Mesaj de mariush » 15 Apr 2014, 20:47

danr scrie:salut,
imi pare rau ca ai avut emotii....
poate ca au scris 2-3 persoane ca au fost incurcaturi, dar gandeste-te ca noi avem mii de comenzi, asa ca 2-3 incurcaturi la mii de comenzi statistic vorbind nu reprezinta un motiv de ingrijorare.... :)
in afara de asta, incurcaturile se rezolva pe cheltuiala noastra, asa ca oricum in final nu ai fi avut probleme....

in alta ordine de idei, referitor lai "minus", zi-mi si mie te rog unde scrie ca noi contactam telefonic inainte de a expedia comanda, ca eu nu reusesc sa gasesc... :)
nu de alta, dar nu avem aceasta politica.... decat daca sunt probleme
uite aici de exemplu
http://www.totalfishing.ro/login.php
dar nu ar fi nici o problema numai ca bunaoara vreau sa-mi comand un jointed de 13 cm de la rapala si nu stiu exact daca cel pe care il vreau eu,adica cel care are barbeta in fata si nu sub barbie,e chiar cel din oferta...si pentru asta e buna confirmarea telefonica,pentru ca eu care nu vad exact produsul(din cauza ca nu corespund intocmai fotografiile si nici eu nu-i stiu exact denumirea) sa pot comunica cu cel care imi pregateste comanda.
si uite aici si exemple:
http://www.totalfishing.ro/voblere-rapa ... _1263.html
unde cele de 13 sunt cu barbeta dedesupt,iar aici
http://www.totalfishing.ro/voblere-rapa ... 7_117.html
sunt tot asa cu mici exceptii(vezi la cele de 11 pike si silver,eu nu stiu de barbeta aia decat la cel de 13)
http://www.totalfishing.ro/vobler-rapal ... p-262.html
deci daca vreau floating 13 cu barbeta in fata,sincer nu stiu din care categorie sa fac comanda,iar dupa ce l-am primit si constat ca nu-i ce as fi vrut,nu-l pot trimite inapoi ca doar nu-i defect,asa-i ?
deci pentru asta minusul de care ziceam...
am mai facut multe comenzi pe alte site-uri si peste tot a fost cu confirmare telefonica.parerea mea este ca asa se evita unele situatii neplacute
"nevoia este parintele inovatiei" PLATON

agabi
veteran
veteran
Mesaje: 646
Membru din: 26 Mar 2013, 10:35
Localitate: TMures

Re: Rugaminte - Feedback de la clienti !

Mesaj de agabi » 15 Apr 2014, 21:00

Oricum,in general oamenii sint dispusi sa-ti resolve problemele.Chiar daca mie mi-au zapacit un pic o comanda de voblere sint multumit de cum lucreaza :respekt:

Scrie răspuns