Recomand filmarea de tip "unboxing my order"
Moderatori: Adelin, johnnybravo, Moderatori
Recomand filmarea de tip "unboxing my order"
Se da situatia: comanda la magazin, confirmare, colet trimis, vine curierul, coletul nu e desfacut, totul pare OK. Se desface coletul, se verifica ce e inauntru ...ooops! Lipsesc niste chestii...Se suna la magazin "revenim la dvs cu un telefon". Dupa 2 zile "revine" clientul si i se spune (dupa revenirea revenirii) ca cei de la magazin au incercuit produsele ca si trimise si ca nu se stie ce s-a intamplat pe parcurs.
Asta mi s-a intamplat mie, intentia nu e sa arunc cu noroi mai ales ca am avut "noroc" sa fie vorba de 2 produse de 12 RON, dar poate odata careva nu-si primeste, de ex., o mulineta de cateva sute de lei. Si in situatia asta sa ti se spuna ca "...hmmm....de la noi a plecat...poate problema e la dvs...." apai nu ti-ar veni sa blastemi momentul in care ai desfacut coletul si nu ai filmat bucata cu bucata ce era acolo?
Asta mi s-a intamplat mie, intentia nu e sa arunc cu noroi mai ales ca am avut "noroc" sa fie vorba de 2 produse de 12 RON, dar poate odata careva nu-si primeste, de ex., o mulineta de cateva sute de lei. Si in situatia asta sa ti se spuna ca "...hmmm....de la noi a plecat...poate problema e la dvs...." apai nu ti-ar veni sa blastemi momentul in care ai desfacut coletul si nu ai filmat bucata cu bucata ce era acolo?
Indubitabil!
Re: Recomand filmarea de tip "unboxing my order"
eu stiu ca vi s-a spus ca se pot trimite firele lipsa sau ca valoarea respectiva se poate scadea la urmatoarea comanda
Re: Recomand filmarea de tip "unboxing my order"
Nu am facut acest topic pentru discutie despre problema-solutie, pentru ca la cat interes s-a aratat, personal mi s-a acrit si consider ca e prea mare deranjul pentru cei 12 ron cat costa cele 2 fire. Cat despre urmatoarea comanda, ma indoiesc ca se va mai intampla...
De fapt m-a deranjat sugestia doamnei ca poate problema era la mine, si pentru a dovedi ca nu e asa, imi pare rau ca nu am filmat pur si simplu momentul in care am desfacut coletul. Ma gandesc ca se putea intampla la produse mult mai scumpe.
De fapt m-a deranjat sugestia doamnei ca poate problema era la mine, si pentru a dovedi ca nu e asa, imi pare rau ca nu am filmat pur si simplu momentul in care am desfacut coletul. Ma gandesc ca se putea intampla la produse mult mai scumpe.
Indubitabil!
Re: Recomand filmarea de tip "unboxing my order"
doamna are obligatia sa va roage sa va mai uitati odata bine in colet si pe langa, au fost nenumarate cazuri in care produsele au ramas "ascunse" prin ambalaje sau s-au gasit pana la urma
in afara de aceasta trebuie sa facem si noi niste verificari la astfel de sesizari, astfel de sesizari nu pot fi rezolvate imediat, neconditionat, deoarece ar putea lasa loc la multe abuzuri din partea clientilor
din cate stiu ati sesizat miercuri, a incercat sa va sune joi, si v-a sunat din nou vineri cand v-a anuntat ca se rezova
mie mi se pare rezonabil, exceptand situatia cu greseala in comanda pentru care imi cer scuze
in afara de aceasta trebuie sa facem si noi niste verificari la astfel de sesizari, astfel de sesizari nu pot fi rezolvate imediat, neconditionat, deoarece ar putea lasa loc la multe abuzuri din partea clientilor
din cate stiu ati sesizat miercuri, a incercat sa va sune joi, si v-a sunat din nou vineri cand v-a anuntat ca se rezova
mie mi se pare rezonabil, exceptand situatia cu greseala in comanda pentru care imi cer scuze
Re: Recomand filmarea de tip "unboxing my order"
La comenzile online cam peste tot pot exista astfel de probleme. Dar baietii de la magazin sunt foarte amabili, iti stau la dispozitie etc... nu s-ar bucura nimeni de acolo pt un produs de 10-15 ron. E buna ideia ta cu filmatul la deschidere... asta pt orice comanda de oriunde. In felul asta chiar ai si o dovada solida.JB scrie:Se da situatia: comanda la magazin, confirmare, colet trimis, vine curierul, coletul nu e desfacut, totul pare OK. Se desface coletul, se verifica ce e inauntru ...ooops! Lipsesc niste chestii...Se suna la magazin "revenim la dvs cu un telefon". Dupa 2 zile "revine" clientul si i se spune (dupa revenirea revenirii) ca cei de la magazin au incercuit produsele ca si trimise si ca nu se stie ce s-a intamplat pe parcurs.
Asta mi s-a intamplat mie, intentia nu e sa arunc cu noroi mai ales ca am avut "noroc" sa fie vorba de 2 produse de 12 RON, dar poate odata careva nu-si primeste, de ex., o mulineta de cateva sute de lei. Si in situatia asta sa ti se spuna ca "...hmmm....de la noi a plecat...poate problema e la dvs...." apai nu ti-ar veni sa blastemi momentul in care ai desfacut coletul si nu ai filmat bucata cu bucata ce era acolo?
- hegedusalin
- veteran
- Mesaje: 743
- Membru din: 05 Ian 2008, 17:49
- Localitate: Tg mures
Re: Recomand filmarea de tip "unboxing my order"
Ma gandeam in cate moduri se poate inscena o asa filmare..... Muuuulte....
Re: Recomand filmarea de tip "unboxing my order"
Uh...mai exista mesajul asta? Ranile din suflet s-au inchis, n-au ramas cicatrici
Da, clar! Eu, de ex., am inceput antrenamentele la After Effects, in ideea de-a face rost pe gratis de role de tippet a 10 ron bucatahegedusalin scrie:Ma gandeam in cate moduri se poate inscena o asa filmare..... Muuuulte....
Indubitabil!
- hegedusalin
- veteran
- Mesaje: 743
- Membru din: 05 Ian 2008, 17:49
- Localitate: Tg mures