Salut!!

discutii despre lansete, mulinete, fire, naluci, etc. destinate pescuitului rapitorilor

Moderatori: Adelin, johnnybravo, tudor, Sorin, Moderatori

Mihalcea andrei
utilizator nou
utilizator nou
Mesaje: 6
Membru din: 30 Aug 2016, 10:01

Salut!!

Mesaj de Mihalcea andrei » 30 Aug 2016, 10:07

Sa ma ajute cineva si pe mine,ce lanseta Mi-ar trebuie pt salau daca am o mulinetă daiwa Lexa 2500 SH?sunt începător si vreau sa învăț pescuitul la spining mulțumesc!

Dan Stefan C.
veteran
veteran
Mesaje: 612
Membru din: 21 Ian 2013, 22:48

Re: Salut!!

Mesaj de Dan Stefan C. » 30 Aug 2016, 15:37

Daca pescuiesti pe lac, o lanseta care s-ar potrivi este Shimano Compre. Este usoara, rapida si destul de senzitiva.

Avatar utilizator
johnnybravo
Moderator
Moderator
Mesaje: 2686
Membru din: 02 Oct 2006, 15:07
Localitate: Timisoara
Contact:

Re: Salut!!

Mesaj de johnnybravo » 30 Aug 2016, 20:26

salut si bine ai venit! :)

specifica ce buget ai

ca si sfat, pana descoperi daca o sa-ti placa sau nu stilul, alege un SH, investitie minima. Daca o sa iti placa, atunci cauta direct cel mai scump bat pe care ti-l permiti. Cauta un bat de jig, o sa poti da cu el si la reactive, invers e mai greu, ideal va trebui sa cauti doua bete, nu neaparat de la inceput.

Mihalcea andrei
utilizator nou
utilizator nou
Mesaje: 6
Membru din: 30 Aug 2016, 10:01

Re: Salut!!

Mesaj de Mihalcea andrei » 30 Aug 2016, 20:54

Câteva detalii Johnny ?bat de jig?reactive?

Avatar utilizator
johnnybravo
Moderator
Moderator
Mesaje: 2686
Membru din: 02 Oct 2006, 15:07
Localitate: Timisoara
Contact:

Re: Salut!!

Mesaj de johnnybravo » 30 Aug 2016, 23:01

poti pescui la salau in stilul spinning cu mai multe tipuri de momeli artifciale: momeli de silicon (twister, shad, worms, etc), momeli de plastic sau lemn sub forma de peste (vobler sau wobbler), momeli metalice (linguri oscilante sau rotative, pilkere, etc), muste artificiale.