Revizie motor honda

discutii despre lansete, mulinete, fire, naluci, etc. destinate pescuitului rapitorilor

Moderatori: Adelin, johnnybravo, tudor, Sorin, Moderatori

Scrie răspuns
Avatar utilizator
piktoru_84
utilizator constant
utilizator constant
Mesaje: 266
Membru din: 03 Feb 2008, 12:54
Localitate: BUCURESTI
Contact:

Revizie motor honda

Mesaj de piktoru_84 » 06 Ian 2012, 20:45

am un honda de 5cp 4 timpi si as vrea sa in fac o revizie capitala.An vb la service-ul autorizat si am inteles ca ar costa 100euro toata afacerea.

Stie cineva o solutie mai ieftina??
born to xxx forced to work

DM
utilizator constant
utilizator constant
Mesaje: 140
Membru din: 22 Oct 2009, 10:04

Mesaj de DM » 06 Ian 2012, 21:10

Avand in vedere ca o revizie normala, adica schimb de ulei ( motor + cisma ) plus gresat costa 200 ron cu manopera, nu cred ca suma ceruta este prea mare.

Ai intrebat ce-ti face de banii astia la motor ? ce consumabile inseamna ?
Ulei motor, ulei cisma, filtru, bujie, gresat general plus gresat arborele elicei ?
Cum stai cu presiunea jetului de apa de la racire ? este puternic sau se cam pisa ?
Pana acum cum/cine ai/a schimbat consumabilele la motor ?

Avatar utilizator
piktoru_84
utilizator constant
utilizator constant
Mesaje: 266
Membru din: 03 Feb 2008, 12:54
Localitate: BUCURESTI
Contact:

Mesaj de piktoru_84 » 06 Ian 2012, 21:21

mai nu am intrebat prea multe detalii.Motorul l-am achizitional sh in luna mai si am pescuit cam 10 partide cu el.El este din 2004 cu cizma lunga adus din afara si nu stiu exact ce revizii au fost facute la el.Compresie are ok.Il am pe un king fisher de 2.4m si pot sa spun ca zbor cu el.Pacat ca nu are barca chila gonflabila dar vreau sa-i pun.

Intrebarea mea ar fi daca esxista cumva vreo persoana fizica sau firma care sa fie mai ieftini,

mersi
born to xxx forced to work

mdascalu
junior
junior
Mesaje: 33
Membru din: 03 Iul 2010, 05:57
Localitate: Iasi

Mesaj de mdascalu » 09 Ian 2012, 11:09

Daca compresia motorului e OK (masurata cu compresmetrul, motorul porneste usor si nu sunt sunete anormale in functionare) nu vad de ce e necesara o revizie capitala.
Ca sa schimbi uleiul din karter, cel din cisma, un filtru de benzina (eventual bujia) si sa-l gresezi, eu nu cred ca e necesar sa ajungi la un service, binenteles, in cazul cand exista si ceva "abilitati" tehnice. Cel mai bine e sa gasesti pe cineva care a mai facut asta si sa vezi exact cam cum se face, macar o data, dupa care intretinerea se poate face fara mari probleme de catre posesor.

Scrie răspuns