am un honda de 5cp 4 timpi si as vrea sa in fac o revizie capitala.An vb la service-ul autorizat si am inteles ca ar costa 100euro toata afacerea.
Stie cineva o solutie mai ieftina??
Revizie motor honda
Moderatori: Adelin, johnnybravo, tudor, Sorin, Moderatori
- piktoru_84
- utilizator constant
- Mesaje: 266
- Membru din: 03 Feb 2008, 12:54
- Localitate: BUCURESTI
- Contact:
Revizie motor honda
born to xxx forced to work
Avand in vedere ca o revizie normala, adica schimb de ulei ( motor + cisma ) plus gresat costa 200 ron cu manopera, nu cred ca suma ceruta este prea mare.
Ai intrebat ce-ti face de banii astia la motor ? ce consumabile inseamna ?
Ulei motor, ulei cisma, filtru, bujie, gresat general plus gresat arborele elicei ?
Cum stai cu presiunea jetului de apa de la racire ? este puternic sau se cam pisa ?
Pana acum cum/cine ai/a schimbat consumabilele la motor ?
Ai intrebat ce-ti face de banii astia la motor ? ce consumabile inseamna ?
Ulei motor, ulei cisma, filtru, bujie, gresat general plus gresat arborele elicei ?
Cum stai cu presiunea jetului de apa de la racire ? este puternic sau se cam pisa ?
Pana acum cum/cine ai/a schimbat consumabilele la motor ?
- piktoru_84
- utilizator constant
- Mesaje: 266
- Membru din: 03 Feb 2008, 12:54
- Localitate: BUCURESTI
- Contact:
mai nu am intrebat prea multe detalii.Motorul l-am achizitional sh in luna mai si am pescuit cam 10 partide cu el.El este din 2004 cu cizma lunga adus din afara si nu stiu exact ce revizii au fost facute la el.Compresie are ok.Il am pe un king fisher de 2.4m si pot sa spun ca zbor cu el.Pacat ca nu are barca chila gonflabila dar vreau sa-i pun.
Intrebarea mea ar fi daca esxista cumva vreo persoana fizica sau firma care sa fie mai ieftini,
mersi
Intrebarea mea ar fi daca esxista cumva vreo persoana fizica sau firma care sa fie mai ieftini,
mersi
born to xxx forced to work
Daca compresia motorului e OK (masurata cu compresmetrul, motorul porneste usor si nu sunt sunete anormale in functionare) nu vad de ce e necesara o revizie capitala.
Ca sa schimbi uleiul din karter, cel din cisma, un filtru de benzina (eventual bujia) si sa-l gresezi, eu nu cred ca e necesar sa ajungi la un service, binenteles, in cazul cand exista si ceva "abilitati" tehnice. Cel mai bine e sa gasesti pe cineva care a mai facut asta si sa vezi exact cam cum se face, macar o data, dupa care intretinerea se poate face fara mari probleme de catre posesor.
Ca sa schimbi uleiul din karter, cel din cisma, un filtru de benzina (eventual bujia) si sa-l gresezi, eu nu cred ca e necesar sa ajungi la un service, binenteles, in cazul cand exista si ceva "abilitati" tehnice. Cel mai bine e sa gasesti pe cineva care a mai facut asta si sa vezi exact cam cum se face, macar o data, dupa care intretinerea se poate face fara mari probleme de catre posesor.