Recomandare echipament spinning pentru voblere si lingur

discutii despre lansete, mulinete, fire, naluci, etc. destinate pescuitului rapitorilor

Moderatori: Adelin, johnnybravo, tudor, Sorin, Moderatori

big_tuna
utilizator nou
utilizator nou
Mesaje: 7
Membru din: 17 Apr 2014, 09:29

Recomandare echipament spinning pentru voblere si lingur

Mesaj de big_tuna » 17 Apr 2014, 10:00

Sunt incepator in ale spinningului, mai exact urmeaza sa-mi achizitionez primul echipament. Am aceasta idee inca de anul trecut cand am inceput sa cochetez cu pescuitul(stationar), in mare parte pe Somes, insa cu rezultate foarte slabe. Am inceput sa ma informez despre tehnica si echipamentul necesar spinningului, dar nu am reusit inca sa fac o alegere pe care sa fiu sigur ca nu o voi regreta in ceea ce priveste echipamentul, avand si buget limitat.
Intentionez sa pescuiesc de pe mal, doar cu voblere si linguri, mai mult pe Somes(avat si eventual salau) si rar pe balti, la stiuca. Vizand mai multe tipuri de pesti si stiind ca nu exista lanseta universala, as dori ceva care sa 'mearga' cat de cat pentru ce imi doresc eu. Din ce am citit o lanseta cu actiune moderata ar fi o alegere buna daca se urmaresc mai multe specii de pesti, de asemenea am citit ca o lanseta moderata ar putea fi greu de manuit in curentul unui rau cu debit mare cum este Somesul. Am postat mai jos alegerile mele. As dori sa ma ajutati cu niste pareri, sugestii, recomandari. Va multumesc anticipat!

Lanseta Berkley Cherrywood Pro2 2.74m 9-28g 2buc

Mulineta Okuma Avenger B (model 2012)

Fir Textil PowerPro Verde 135m

Avatar utilizator
kingofbeasts
veteran
veteran
Mesaje: 2873
Membru din: 20 Mar 2008, 16:58
Localitate: sibiu
Contact:

Re: Recomandare echipament spinning pentru voblere si lingur

Mesaj de kingofbeasts » 17 Apr 2014, 12:11