o lanseta?

discutii despre lansete, mulinete, fire, naluci, etc. destinate pescuitului rapitorilor

Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori

Scrie răspuns
PsiHo
utilizator constant
utilizator constant

o lanseta?

Mesaj de PsiHo » 20 Mai 2008, 08:00

salut sunt incepator si sambata trecuta am fost pe borcea unde am prins 3 avati la un vobler dar aveam o lanseta proasta care nu puteam arunca mult cu ea maxim 7 metri, trebuia sa ma urc pe copacii cazuti in apa sa dau mai in larg.Deci imi poate face cineva o lanseta bunicica pt avat dp totalfishing care pot arunca lejer dp mal 15 m?va multumesc

Fario_nebunu
veteran
veteran

Re: o lanseta?

Mesaj de Fario_nebunu » 20 Mai 2008, 08:30

PsiHo scrie:salut sunt incepator si sambata trecuta am fost pe borcea unde am prins 3 avati la un vobler dar aveam o lanseta proasta care nu puteam arunca mult cu ea maxim 7 metri, trebuia sa ma urc pe copacii cazuti in apa sa dau mai in larg.Deci imi poate face cineva o lanseta bunicica pt avat dp totalfishing care pot arunca lejer dp mal 15 m?va multumesc
Lanseta poate fi o problema - poate e prea rigida si prea scurta. Ceva care sa arunce intre 5 si 25 de grame cred ca ar fi OK, iar ca lungime un 2,5-2,7 ar trebui sa ajunga. Dar nu cumva aveai firul prea gros, ori cu memorie, imbatranit etc? Poate de asta nu puteai lansa la peste 7 metri....Un fir bun, nou, de 0,18-0,22 ar fi indicat.

PsiHo
utilizator constant
utilizator constant

Mesaj de PsiHo » 20 Mai 2008, 10:03

firu era de 0.30 cred bat de 2,70 din 2 bucati luat din ghencea la 20 ron si mulineta .. 25 ron :)

JONES
veteran
veteran

Mesaj de JONES » 20 Mai 2008, 11:28

Cele mai tari chinezari sunt BFF (Best for fishing) raport bun pret calitate.
De acord faza cu firul 0,30 e o blasfemie la avat, un 0,2 e suficient eventual un 0,25 maxim dar de calitate. Fire bune sunt berkley trilene si trabucco dintre monofilamente. Textile sunt destul de scumpe.