Motor Suzuki
Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori
Re: Motor Suzuki
Salutare.
Am avut si eu motorul suzuki de 2,5 cumparat in 2009 pana acum 3 saptamani cand a fost inlocuit, si am fost foarte multumit de el. Am schimbat la inceput butonul de oprire care nu mai facea contact dupa prima iesire la apa. Cat priveste pornirea, mie nu mi-a facut probleme, ba chiar l-am pornit si la temparaturi cu minus si cu lacul inghetat pe alocuri si uneori o lua de la prima sfoara. La relanti in sarcina dadea semne sa piarda turatia, dar asta pana am facut prima revizie. Dupa 20, 30 de ore de utilizare incepe sa-si dea drumul si sa functioneze bine. In rest, consum extraordinar si foarte economic in utilizare iar raportul calitate pret este cel mai bun.
Am avut si eu motorul suzuki de 2,5 cumparat in 2009 pana acum 3 saptamani cand a fost inlocuit, si am fost foarte multumit de el. Am schimbat la inceput butonul de oprire care nu mai facea contact dupa prima iesire la apa. Cat priveste pornirea, mie nu mi-a facut probleme, ba chiar l-am pornit si la temparaturi cu minus si cu lacul inghetat pe alocuri si uneori o lua de la prima sfoara. La relanti in sarcina dadea semne sa piarda turatia, dar asta pana am facut prima revizie. Dupa 20, 30 de ore de utilizare incepe sa-si dea drumul si sa functioneze bine. In rest, consum extraordinar si foarte economic in utilizare iar raportul calitate pret este cel mai bun.
Re: Motor Suzuki
Nu stiu ce sa zic..... acum doua saptamani (duminica), nu mi-a facut nicio figura..toata ziua. In schimb, sambata care a trecut....problemele au revenit. Il porneam cu socul tras, il lasam 3-4 minute apoi impingeam socul dupa care il cuplam...Ehhh...in momentul cuplarii mureacristip scrie:Proaspat posesor de motor nou Suzuki DF 2.5, am aceleasi semnalmente ( de la prima punere in functiune ): daca motorul este rece uneori se opreste la cuplarea in viteza si indiferent daca este rece sau cald, la turatie joasa trebuie accelerat usor de tot sau se inneaca si se opreste.
Cum motorul este in garantie am fost la service si mi-au explicat ca asa este normal, ca nu are pompa de sprit, ca benzina vine prin cadere si la inceputul accelerarii trebuie umblat cu grija.
La tine cum s-a rezolvat?
Multumesc



p.s.: nu cred ca e de la benzina.... eu-i bag premium sau cum s-o chema... aceea cea mai scumpa
Help a man when he is in trouble, and he will remember you when he is in trouble again...
- crystianoo
- veteran
- Mesaje: 730
- Membru din: 04 Noi 2008, 00:17
- Localitate: Bucuresti
Re: Motor Suzuki
"tuti d-zeu mati" hahahhahahhahhaha








Nu lasa pe maine ce poti sa faci poimaine cand defapt totul se rezolva raspoimaine...
Re: Motor Suzuki
ahahahahaahahahahcrystianoo scrie:"tuti d-zeu mati" hahahhahahhahhaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()




Se auzea, a ? Ce sa fac, c0aie...daca ma umplea de spume




Help a man when he is in trouble, and he will remember you when he is in trouble again...
Re: Motor Suzuki
Salut,cristip scrie:Proaspat posesor de motor nou Suzuki DF 2.5, am aceleasi semnalmente ( de la prima punere in functiune ): daca motorul este rece uneori se opreste la cuplarea in viteza si indiferent daca este rece sau cald, la turatie joasa trebuie accelerat usor de tot sau se inneaca si se opreste.
Cum motorul este in garantie am fost la service si mi-au explicat ca asa este normal, ca nu are pompa de sprit, ca benzina vine prin cadere si la inceputul accelerarii trebuie umblat cu grija.
La tine cum s-a rezolvat?
Multumesc
Daca nu ai rezolvat problema motorului...te sfatuiesc sa te duci peste cei de la care l-ai cumparat. Se pare ca este o problema generala a motoarelor de 2.5 fabricate in 2011.
Al meu este in service-ul lor si in drum spre Romania se afla un nou carburator.
Revin cu info ....
Help a man when he is in trouble, and he will remember you when he is in trouble again...
Re: Motor Suzuki
Si am revenitNemernic scrie:Salut,cristip scrie:Proaspat posesor de motor nou Suzuki DF 2.5, am aceleasi semnalmente ( de la prima punere in functiune ): daca motorul este rece uneori se opreste la cuplarea in viteza si indiferent daca este rece sau cald, la turatie joasa trebuie accelerat usor de tot sau se inneaca si se opreste.
Cum motorul este in garantie am fost la service si mi-au explicat ca asa este normal, ca nu are pompa de sprit, ca benzina vine prin cadere si la inceputul accelerarii trebuie umblat cu grija.
La tine cum s-a rezolvat?
Multumesc
Daca nu ai rezolvat problema motorului...te sfatuiesc sa te duci peste cei de la care l-ai cumparat. Se pare ca este o problema generala a motoarelor de 2.5 fabricate in 2011.
Al meu este in service-ul lor si in drum spre Romania se afla un nou carburator.
Revin cu info ....

Ieri am ridicat motorul de la Euronautica.
Problema: carburator decalibrat din fabrica
Rezolvarea: carburator nou trimis din Jermania
Cum merge cu noul carburator ?

https://www.youtube.com/watch?v=P1V9OGT_KDw
Help a man when he is in trouble, and he will remember you when he is in trouble again...
Re: Motor Suzuki
Mi-a placut clipul
. Barca ta este ceva de 2,20 - 2,40m. Daca ai peste 100kg si mai puneai o duda in ea => nu mai glisai. Oricum motorul se aude normal si este pacat ca trebuie sa ajungi in service pentru o problema gen: "cele fabricate dupa 2011 au carburatorul muci". In cele din urma este bine ca ti-ai rezolvat problema si totul a ajuns la normalitate 


Bucuresti
Re: Motor Suzuki
Mersi frumos, Eugen!
Intradevar, barca este un Allroundmarin Joker de 230 si se pupa maxim cu 2.5 hp
p.s.: am doar 75 kg
Intradevar, barca este un Allroundmarin Joker de 230 si se pupa maxim cu 2.5 hp

p.s.: am doar 75 kg

Help a man when he is in trouble, and he will remember you when he is in trouble again...
Re: Motor Suzuki
Nemernicule,ai masurat vreodata viteza maxima cu care te-ai deplasat?
Re: Motor Suzuki
N-am de la cine lua un GPSnasolu scrie:Nemernicule,ai masurat vreodata viteza maxima cu care te-ai deplasat?


Help a man when he is in trouble, and he will remember you when he is in trouble again...