FIR

discutii despre lansete, mulinete, fire, naluci, etc. destinate pescuitului rapitorilor

Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori

paulus
junior
junior

FIR

Mesaj de paulus » 18 Mar 2010, 20:53

salut. Mia-m luat azi un fir RIPCORD SI ca nu mai aveau power pro. vreau sa stiu daca este bun ca vanzatorul mi-a zis ca este excelent si nu prea este diferenta intre el si power pro

Jedi
veteran
veteran

Mesaj de Jedi » 19 Mar 2010, 00:46

Ce pisici era sa zica vinzatoru? :lol: ...Tot timpul era la bargain cave la Cabelas .Da cu inele dure e bun....de ce sa nu fie bun?

paulus
junior
junior

Mesaj de paulus » 19 Mar 2010, 00:49

bun calitativ daca este ok..sau este ceva prost pe care am dat banii degeaba si am fost pacalit :cry: la ce te referi la inele dure?
sunt incepator

Jedi
veteran
veteran

Mesaj de Jedi » 19 Mar 2010, 03:25

Imi aduc aminte ca se plingea cineva ca ar fi abraziv...Daca inelele de pe lanseta ta sint cu insertie de oxid de aluminiu sau SIC n-ai treaba..Mai fa niste noduri pe vreun ochet de vobler sau altceva cu diametru asemanator ...si trage mai virtos de el..vezi daca e multumitoare rezistenta sau se rupe ca papiota...N-are rost sa ajungi la locul faptei si sa ai surprize nasoale..
Unde-s multi putoarea creste.....Pestisorii se rareste.

JONES
veteran
veteran

Mesaj de JONES » 19 Mar 2010, 07:23

Ca nu e ca PP sau ca Surful sau Spiderwire asta e clar .
Dar este mult peste multe fire textile facute prin Europa (sau China :shock: ).
E cam la jumatatea clasamentului.
Si PP (din care am topit cam 4 role pana acum) cand se uzeaza retine apa si mizerie si devine abraziv. Firele slabe retin apa si mizerie inca de inceput plus fac peruci.
the angler is catching xxx, not by the lure

paulus
junior
junior

Mesaj de paulus » 19 Mar 2010, 10:56