Bat, mulineta, momeli, accesorii

discutii despre lansete, mulinete, fire, naluci, etc. destinate pescuitului rapitorilor

Moderatori: Adelin, johnnybravo, tudor, Sorin, Moderatori

Andrey95
utilizator nou
utilizator nou
Mesaje: 6
Membru din: 26 Aug 2007, 17:32

Bat, mulineta, momeli, accesorii

Mesaj de Andrey95 » 27 Aug 2007, 14:38

In primul rand vreau sa va salut pe toti membrii forumului, acesta fiind primul meu post.

In al doilea rand vreau sa va spun ca sunt incepator in spinning si vreau sa va intreb:
1. Am vazut un bat Belzer, 1.95m, la 220 lei. Merita? Am vazut si o Baracuda, 2.10m, pret 125 lei. Care merita mai mult? Eu as cumpara Belzer. Voi ce recomandari imi faceti? (dar va rog pretul sa nu depaseasca 300 lei).
2. Ce ziceti despre o mulineta Shimano Alivio, la 70RON? Recomandari?
3. Care e cea mai buna momeala pentru stiuca? Lingurita? Dar pentru salau?
4. Am niste shad-uri dar nu stiu cum sa bag carligul prin ele. Imi puteti explica cum?

Singura specie de rapitor dupa care am dat si am prins a fost somnul, la coropisnita + rama neagra. Am mai prins, tot la rama neagra, si salau, dar dadeam dupa crap.

Va rog sa-mi raspundeti la intrebari, dand explicatii cat mai amanuntite si va rog sa nu va suparati ca pun atatea intrebari, dar v-am mai spus: sunt incepator.

Multumesc anticipat!

tali
veteran
veteran
Mesaje: 701
Membru din: 16 Mai 2006, 16:18
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de tali » 27 Aug 2007, 15:16

In primul rand ce specie de rapitor urmaresti si de unde dai de pe mal sau din barca :?: :!: Pune si tu intrebarile mai exact ca sa-ti raspunda careva :!: :wink:

Andrey95
utilizator nou
utilizator nou
Mesaje: 6
Membru din: 26 Aug 2007, 17:32

Mesaj de Andrey95 » 27 Aug 2007, 16:52

Da.. Scuze. De pe mal dau si urmaresc salau si stiuca.

Avatar utilizator
meas
veteran
veteran
Mesaje: 673
Membru din: 10 Feb 2007, 15:06
Localitate: Arjeplog-Suedia.

Mesaj de meas » 27 Aug 2007, 17:09