Barca pneumatica

discutii despre lansete, mulinete, fire, naluci, etc. destinate pescuitului rapitorilor

Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori

Scrie răspuns
Avatar utilizator
miyagi
veteran
veteran
Mesaje: 656
Membru din: 03 Noi 2010, 23:17

Mesaj de miyagi » 05 Sep 2011, 11:28

Deci m-am desumflat deocamdata cu vaslele originale si sistemul de prindere. Pretul lor ajunge la 200 de euro. Voi incerca in conditiile astea sa improvizez.

feugen
veteran
veteran
Mesaje: 2972
Membru din: 21 Oct 2007, 20:46
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de feugen » 05 Sep 2011, 13:29

miyagi scrie:Deci m-am desumflat deocamdata cu vaslele originale si sistemul de prindere. Pretul lor ajunge la 200 de euro. Voi incerca in conditiile astea sa improvizez.
Strapazane pentru prinderea ramelor gasesti in multe magazine online (yacht-tng, motoarebarci, goldfish etc etc). Tot la magazinele astea gasesti si rame, pretul lor fiind de cca 100 lei / pereche
Bucuresti

Avatar utilizator
miyagi
veteran
veteran
Mesaje: 656
Membru din: 03 Noi 2010, 23:17

Mesaj de miyagi » 05 Sep 2011, 16:03

Am vorbit deja la yaht TNG si la Kingfisher. Mersi Eugen.

Avatar utilizator
modigliani
veteran
veteran
Mesaje: 1209
Membru din: 17 Aug 2010, 14:36
Localitate: Atlantida

Mesaj de modigliani » 05 Sep 2011, 23:11

danr scrie: in alta ordine de idei, tehnologia de lipire la kingfisher se apropie de termosudare, nu stiu daca este termosudare dar in orice caz se folosesc temperaturi ridicate
Chiar daca raspund ( citez comentul ) dupa multi ani , spun ca " nu se apropie de termosudare " , ci exact aia este !

Materialele din care sunt confectionate barcile pneumatice au doar doua si consacrate modalitati de lipire : Lipiri de petice ( lipiri minore , cu suprafate mici de aderenta a unui material la altul ) si lipirile majore , cele ce se constituie in lipire de baza ale acesteia .

Indiferent de clasa de material folosita , indiferent de denumirea ce-o poarta o barca sau materialul din care-i confectionata aceasta , o sa-l numim generic de acum incolo " Poliplan " ( usor de intuit etimologia , radacina termenului ) .

Poliplanul este un material textil dur , "invelit" intr-un strat de material cauciucat , rezistent , cu aplicatii in diferite domenii , cu mici , foarte mici diferente tehnice de fabricatie, diferente in functie de clasa pentru care este destinat :

- prelate camioane si tiruri ,
- pergole si copertine ,
- varianta translucenta - pentru reclame luminoase ,
- cea mai slaba varianta - pentru panotaj publicitar - impartita la randul ei in doua variante : indoor si outdoor ,
- piscine ,
- etc ,
- ..... si nu in ultimul rand , varianta special conceputa pentru barci gonflabile ( "banane" , " insule gonflabile" , etc ) , si care se constituie , probabil in "varful de lance" al acestei categorii de produse , necesar fiindu-i sa indeplineasca , tehnic vorbind , toate cerintele posibile adresate acestui tip de material .

Si , din experienta vorbesc , nu adera la acesta decat adezivul Cyanoacrilat ( denBraven ) si termosudura .

Termosudura se efectueaza cu ajutorul , ori a unor prese special adaptate pentru productie de serie ( mai mult decat plauzibil pentru un producator serios de barci ) , ori cu a unei aerosuflante de aer cald ( folosita predilect pe acelasi tip de material in productia publicitare sau in carosare , de exemplu ) materialul pretandu-se perfect la aceasta operatiune .

Cum totul evolueaza este posibil ca vreo varianta nou aparuta sa-mi scape , sa n-o cunosc . Este posibil sa fie asa . Insa pot garanta ferm despre cele doua descrise mai sus .

feugen
veteran
veteran
Mesaje: 2972
Membru din: 21 Oct 2007, 20:46
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de feugen » 29 Oct 2011, 14:12

Pana acum am laudat importatorul pentru barci pneumatice ucrainiene BARK. Un prieten, la recomandarea mea a cumparat una. Flacaul (importatorul... goldfish.ro), ca aproape orice roman, cand s-a vazut cu sacii in caruta (vanzarile de BARK au crescut binisor) a devenit un neserios refuzand sa elibereze factura, sa elibereze certificatul de garantie, sa nu trimita bonusul promis clientului (in cazul de fata o vesta de salvare), i-a vandut o barca fabricata in 2009 ?! (asta se poate sa nu o fi inteles eu bine).
Concluzia este ca-mi cer scuze pentru recomandarea importatorului si... ca orice om care se fige cu "ciorba" de acum voi sufla si in iaurt.
Bucuresti

mdascalu
junior
junior
Mesaje: 33
Membru din: 03 Iul 2010, 05:57
Localitate: Iasi

Mesaj de mdascalu » 09 Noi 2011, 11:39

Incerc cumva, fara intentia de a fi un expert, sa completez ceee ce modigliani a scris un pic mai sus.
Eu am reusit sa gauresc un pic King-ul meu, iar pentru a repara barca m-am dus la o firma care repara si confectioneaza prelate de camioane. Incercand sa lipesc cu acel feon doua bucati din kitul de reparatie de la barca, nu am reusit. In paralel mi s-a demonstrat cum materialul folosit la prelate se lipeste. Materialul din King-ul meu era mult mai elastic si mai "cauciucat". In schimb, folosind adezivul livrat, combinat cu o presa, o rola si feonul mai sus mentionat cele doua bucatele au aderat perfect si nici nu am reusit sa le mai desprind. Acum, nu pot sa spun cam cat rezista asa lipite.

Avatar utilizator
MatrixVR5
veteran
veteran
Mesaje: 741
Membru din: 01 Noi 2004, 16:53
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de MatrixVR5 » 09 Noi 2011, 12:34

mdascalu scrie:Incerc cumva, fara intentia de a fi un expert, sa completez ceee ce modigliani a scris un pic mai sus.
Eu am reusit sa gauresc un pic King-ul meu, iar pentru a repara barca m-am dus la o firma care repara si confectioneaza prelate de camioane. Incercand sa lipesc cu acel feon doua bucati din kitul de reparatie de la barca, nu am reusit. In paralel mi s-a demonstrat cum materialul folosit la prelate se lipeste. Materialul din King-ul meu era mult mai elastic si mai "cauciucat". In schimb, folosind adezivul livrat, combinat cu o presa, o rola si feonul mai sus mentionat cele doua bucatele au aderat perfect si nici nu am reusit sa le mai desprind. Acum, nu pot sa spun cam cat rezista asa lipite.
Daca mai ai probleme de genul sus mentionat e mai bine sa te adresezi lor , asa am facut eu si am fost multumit de lucrare .
Str. Amurgului nr.31A
Sector 5
Bucuresti
Tel/fax: 021/424.48.66
Mobil: 0722.525.806
0722.525.807
0721.206.452

E-mail: sales@kingfisher.ro
FISHING IS LIFE.
The rest just details!

Avatar utilizator
Leba
veteran
veteran
Mesaje: 2944
Membru din: 19 Iun 2005, 14:14
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de Leba » 09 Noi 2011, 14:30

@Modigliani
Dupa cum vorbesti lucrezi sau ai lucrat in publicitate, altfel nu-mi explic... :)
Apropo de ceea ce sustii mai sus, putem sa numim generic materialul barcilor polyplan insa ma tem ca nu e chiar conform cu realitatea.
Poliplanul (in toate formele lui) este mai putin dens decat materialul din care se construiesc barcile pneumatice, si cred ca difera structural. Tentativa de a lipi barca sparta cu robotul de lipire am avut-o si eu, insa nu a mers. De ce, nu stiu. Materialul barcii se topea dar nu adera ca si polyplanul, cu toate ca am tot umblat la setarile robotului. Probabil ca PVC.ul panzat sau Hypalonul au proprietati diferite fata de polyplanele de pe piata noastra.
Topicul asta m-a facut sa revad clipul asta: http://www.youtube.com/watch?v=cUpaUpi_6-A
"Cu aceeasi minciuna nu poti pescui de doua ori"
East Spinning Team

mdascalu
junior
junior
Mesaje: 33
Membru din: 03 Iul 2010, 05:57
Localitate: Iasi

Mesaj de mdascalu » 10 Noi 2011, 07:50

@MatrixVR5 - Multumesc frumos pentru informatie, dar in plina vara sa trimit barca de la Iasi la Bucuresti nu era prea convenabil. Acum ca a venit iarna, cand am sa am drum prin Bucuresti, am sa o duc la firma.

melculbeat
veteran
veteran
Mesaje: 994
Membru din: 08 Mar 2006, 00:59

Mesaj de melculbeat » 10 Noi 2011, 08:52

mdascalu scrie:@MatrixVR5 - Multumesc frumos pentru informatie, dar in plina vara sa trimit barca de la Iasi la Bucuresti nu era prea convenabil. Acum ca a venit iarna, cand am sa am drum prin Bucuresti, am sa o duc la firma.
las-o asa, ca nu o sa ai probleme. si eu mi-am intepat barca de la kingfisher si am vindecat-o pe malul apei cu intentia de a face o reparatie in firea ei cind ajung acasa. nu a fost nevoie pentru ca lipitura facuta pe genunchi a tinut ani de zile.
in 1923/ s-a nascut un mit/ nu existau stelishti shi nici catzei/ dar exista Rapid

Scrie răspuns