ajutor urgent motor barca
Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori
Salutare!
Intre honda 2cp 4t si mercury 3 cp 2t am ales mercury 3,5 cp 4 t.
Avand niste probleme legate de seriozitatea unora din vanzatori, am renuntat la primele optiuni si am gasit un mercury 3,5 cp 4t, cu F-N, care merge bine. Singura problema este ca depaseste un pic limitele de greutate si putere recomandate de producator> de la 3 la 3,5 cp si de la 18,2 la 18,4 kg. Sper totusi ca merge folosit rezonabil, chiar si asa, un pic legat cu sarma. Astept orice sfaturi considerate a fi utile pentru mentenanta motorului.
Sa auzim de bine!
Fire intinse!
Intre honda 2cp 4t si mercury 3 cp 2t am ales mercury 3,5 cp 4 t.
Avand niste probleme legate de seriozitatea unora din vanzatori, am renuntat la primele optiuni si am gasit un mercury 3,5 cp 4t, cu F-N, care merge bine. Singura problema este ca depaseste un pic limitele de greutate si putere recomandate de producator> de la 3 la 3,5 cp si de la 18,2 la 18,4 kg. Sper totusi ca merge folosit rezonabil, chiar si asa, un pic legat cu sarma. Astept orice sfaturi considerate a fi utile pentru mentenanta motorului.
Sa auzim de bine!
Fire intinse!
Merge fara probleme daca e bine intretinut.gktalin scrie:Salutare!
Intre honda 2cp 4t si mercury 3 cp 2t am ales mercury 3,5 cp 4 t.
Avand niste probleme legate de seriozitatea unora din vanzatori, am renuntat la primele optiuni si am gasit un mercury 3,5 cp 4t, cu F-N, care merge bine. Singura problema este ca depaseste un pic limitele de greutate si putere recomandate de producator> de la 3 la 3,5 cp si de la 18,2 la 18,4 kg. Sper totusi ca merge folosit rezonabil, chiar si asa, un pic legat cu sarma. Astept orice sfaturi considerate a fi utile pentru mentenanta motorului.
Sa auzim de bine!
Fire intinse!

Ce parere aveti despre motoarele Mariner 2 timpi?
Eu am acum un Mercury de 3.3 cp, tot in 2 timpi, dar cam gafaie cu fibra mea de 3 m, si vreau sa trec la unul mai mare, de 6 cai.
Pe net nu am gasit referinte despre Mariner, asa ca va rog pe voi sa ma ajutati cu eventuale sfaturi despre ac. motor (fiabilitate in timp, putere).
Multumesc mult!
Eu am acum un Mercury de 3.3 cp, tot in 2 timpi, dar cam gafaie cu fibra mea de 3 m, si vreau sa trec la unul mai mare, de 6 cai.
Pe net nu am gasit referinte despre Mariner, asa ca va rog pe voi sa ma ajutati cu eventuale sfaturi despre ac. motor (fiabilitate in timp, putere).
Multumesc mult!
mariner = mercury
sunt identice, produse de aceeasi companie, singura diferenta fiind culoarea capacului si autocolantele de pe el. e o strategie de marketing pentru a putea avea mai multi distribuitori pe aceeasi piatza.
eu am optat pentru mariner pe ambele barci pentru ca-mi place culoarea gri a capacului
sunt identice, produse de aceeasi companie, singura diferenta fiind culoarea capacului si autocolantele de pe el. e o strategie de marketing pentru a putea avea mai multi distribuitori pe aceeasi piatza.
eu am optat pentru mariner pe ambele barci pentru ca-mi place culoarea gri a capacului
Salutare!
Am dat mercury-ul meu 4 timpi 3,5 cp la apa pe barca intex mariner 4. Probleme aparute>
* motorul nu se racea (apa nu circula in motor, neavand "mictiune" pe tubul conectat la pompa de apa)
* capitanul deficitar in controlul motorului - ori prea turat ori prea moale
* motorul un pic cam mare pentru barca.
Rezolvari >
Desfacut parte inferioara cizma, accesat pompa de apa, observat impeller topit, inlocuit impeller, curatat liner, montat la loc, avem mictiune.
Printr-un control mai atent al motorului, strangerea mai cu simt de raspundere a suruburilor suportului si pornire mai lenesha se pot elimina smuciturile motorului cam nevricos pentru barcutza asta.
Sa auzim de bine si fir intins la toata lumea!
Am dat mercury-ul meu 4 timpi 3,5 cp la apa pe barca intex mariner 4. Probleme aparute>
* motorul nu se racea (apa nu circula in motor, neavand "mictiune" pe tubul conectat la pompa de apa)
* capitanul deficitar in controlul motorului - ori prea turat ori prea moale
* motorul un pic cam mare pentru barca.
Rezolvari >
Desfacut parte inferioara cizma, accesat pompa de apa, observat impeller topit, inlocuit impeller, curatat liner, montat la loc, avem mictiune.

Printr-un control mai atent al motorului, strangerea mai cu simt de raspundere a suruburilor suportului si pornire mai lenesha se pot elimina smuciturile motorului cam nevricos pentru barcutza asta.
Sa auzim de bine si fir intins la toata lumea!