achizitionare echipamente

discutii despre lansete, mulinete, fire, naluci, etc. destinate pescuitului rapitorilor

Moderatori: Adelin, johnnybravo, tudor, Sorin, Moderatori

horacleus
utilizator constant
utilizator constant
Mesaje: 281
Membru din: 13 Iul 2004, 12:51
Localitate: Cluj-Napoca

Mesaj de horacleus » 19 Iul 2004, 10:44

Cred ca-i un mail din acelea de care iti spuneam.Eu n-am primit nici un formular...am procedat in felul urmator: Am intrat pe site-ul cabelas, mi-am facut cont cu adresa unde sa-mi vina produsele si am facut o comanda prealabila.La final, se face o 'factura proforma', adica ti se calculeaza suma produselor care vrei sa le cumperi+ transportul.Suma respectiva, transformata in lei am depus-o la o sucursala Bank Post,cu un curs un pic mai mare(de ex 34.000lei=1$, pt. siguranta).Dupa aceea, fuga repede la un internet "sigur" ,am refacut comanda si am platit.Exista un formular in care introduci nr. cartii de credit si alte date.Subliniez ca timpul intre depunerea banilor pe card si efectuarea plati trebuie sa fie cit mai scurt,atunci fiind perioada in care banii pot disparea.
Ma indoiesc sincer ca trimite cineva in Romania cu plata la ridicarea marfii :cry: .Bafta, si daca mai alte intrebari, nu ezita.

danielT
junior
junior
Mesaje: 83
Membru din: 16 Iul 2004, 15:16
Contact:

Mesaj de danielT » 20 Iul 2004, 12:16

@horacleus-si eu am procedat la fel. Am primit o confirmare a comenzii pe e-mail cu nr. de inregistrare/data si de site un fel de factura cu suma totala de plata. Desi am comunicat nr. cartii de credit-Visa busines, mi sa solicitat si un specimen de semnatura pe care sa il trimit pe fax. Am vazut modelul de formular in revista primita de la Cabelas, deci se pare ca este ceva real. Dar tot acolo spuneau ca plata se face la ridicarea coletului, ceva de tipul coletelor cu plata ramburs. Eu am mai cumparat asa, dar din Romania si era vorba de DVD-uri, si am platit la posta cand am ridicat coletul. Pe el era trecuta valoarea si doar dupa achitarea sumei am primit marfa. In plus nimeni nu se poate atinge de banii de pe card daca nu stie codul PIN, iar acesta nu a fost solicitat si oricum nu il comunicam eu. Deci plata se poate face numai cu acordul meu. Dar la Bass Pro Shop nu au cerut alte confirmari, si in plus comisionul de transport este mai mic-10% din valoarea produselor. Oricum sunt curios daca chiar trimit produsele. Cabelas da ca timp de ajungere 8-12 saptamani. Tu a trebuit sa virezi banii inainte in vreun cont ce l-au comunicat ei, sau cum ai procedat?

horacleus
utilizator constant
utilizator constant
Mesaje: 281
Membru din: 13 Iul 2004, 12:51
Localitate: Cluj-Napoca

Mesaj de horacleus » 20 Iul 2004, 14:01

Cred ca diferentele de procedura provin din faptul ca avem carti de credit diferite sau sa-si fi schimbat procedura? La mine plata s-a facut instantaneu.Adica mi-am ales produsele si am dat checkout.Ultima fereastra este cea in care introduc datele cartii de credit.Dupa care apas-send order to cabelas-si daca am banii in cont, gata!am facut plata si cumparatura, mai trebuie sa astept 2-3 luni sa-mi ajunga:))Pe adresa de mail iti vine confirmarea ca ai facut plata si un nr. de ordine a comenzii.Eu n-am primit nici un formular, specimen de semnatura si altele....
Iar faza cu coletul cu plata ramburs -nu stiu, dar sincer nu cred ca merge.Cabelas da drumul coletului doar dupa ce a primit banii in cont, de asta sint sigur.Pt. ca daca tu nu ridici coletul, ghici cine plateste transportul dus-intors? :lol:

eugen
veteran
veteran
Mesaje: 2258
Membru din: 23 Feb 2004, 18:12

Mesaj de eugen » 20 Iul 2004, 14:16

am senzatia ca voi abia acum incercati pentru prima data. asa e sau mi se pare?

sunt tare curios sa aflu daca merge prin credit card. eu stiam ca nu functioneaza cartile noastre de credit pentru plata pe internet, chiar daca ei zic ca da.

un prieten a incercat sa comande de pe amazon diverse chestii, totul a mers beton la inceput si dupa ceva timp i-au zis oamenii ca nu-si pot ridica banii din cauza cardului. sper sa nu vi se intample la fel.

respect!

horacleus
utilizator constant
utilizator constant
Mesaje: 281
Membru din: 13 Iul 2004, 12:51
Localitate: Cluj-Napoca

Mesaj de horacleus » 20 Iul 2004, 14:24

Ti se pare! :lol: Vezi daca nu citesti tot! :lol:

eugen
veteran
veteran
Mesaje: 2258
Membru din: 23 Feb 2004, 18:12

Mesaj de eugen » 20 Iul 2004, 14:46

:) da, nu prea am timp sa citesc cu atentie.

thanx! si ce card a functionat?

danielT
junior
junior
Mesaje: 83
Membru din: 16 Iul 2004, 15:16
Contact:

Mesaj de danielT » 20 Iul 2004, 16:45

Da, eu personal incerc ptr. prima data si voiam sa discut si cu altii cum au procedat.
@horacleus- tu ai dreptate intr-o privinta-daca nu ridici coletul ce se intampla cu el, dar tot asa pot pune si eu problema-dau banii inainte si daca ei nu trimit coletul, sau ma amana 1 an? Nu cred ca cineva are chef de glume proaste sa comande o piesa, sa astepte 2-3 luni si apoi sa nu ridice coletul. Oricum ce am spus am citit pe formularul de comanda venit cu revista Cabelas in primavara acestui an, si acolo spuneau ca plata se face la ridicarea pachetului. Toate punctele descrise de tine le-am parcurs si eu, mai putin plata on-line. Atasez e-mailul primit si da-ti si tu cu parerea:
"Ruby C." <customer.service@cabelas.com> wrote:
The high rate of credit card fraud has prompted us
> to take extra precautions when accepting and
> shipping credit card orders. We hope you will
> appreciate the additional measures we are taking to
> process your order with special scrutiny.
>
> Please provide the billing address for your card, in
> other words, the address where your monthly credit
> card statements are received. If the address you
> gave us is actually a delivery address for your
> merchandise, please provide the name and the
> business or resident at the address. Also, please
> include a Fax number so we may send a ship to
> release form for your signature.
>
> Your order will not be shipped until we have
> received the above information. We apologize for any
> inconvenience this verification process may cause.
> As soon as we receive your reply confirming your
> knowledge of this order, we will be happy to forward
> it for further processing.
>
> I will await your reply.
>
> Mike O

horacleus
utilizator constant
utilizator constant
Mesaje: 281
Membru din: 13 Iul 2004, 12:51
Localitate: Cluj-Napoca

Mesaj de horacleus » 21 Iul 2004, 11:59

Pt. eugen:taifun de la Bank Post.
Pt.danielT:Apropo de seriozitatea unora:am o firma de cosmetice si trimit destul de des colete cu plata ramburs.Ei bine, cam 1 din 7-8 vine inapoi,desi cei care le comanda la telefon par oameni "seriosi".
Mie Cabelas mi s-a parut o firma serioasa, ma indoiesc ca se incurca cu tepe de 2-300$.Eu am povestit on-line cu cineva de la ei despre intirzierea coletului si mi-a spus sa stau linstit ca daca nu-mi ajunge in 90 zile,ii vor lua urma si il voi primi sigur.
Din pacate platim tribut faptului ca sintem din Romania, unde infractiunile cu carti de credit sint la ordinea zilei.Dupa parerea mea, ai o singura optiune:sa le trimiti ce ti-au cerut.Mie imi pare sincer rau ca nu ne cunoastem, incercam sa fac eu plata.Apropo, de unde esti?

danielT
junior
junior
Mesaje: 83
Membru din: 16 Iul 2004, 15:16
Contact:

Mesaj de danielT » 21 Iul 2004, 13:01

@horacleus- asa si am facut. Acum am primit un mesaj in care spuneau ca verifica la banca si apoi imi comunica pasul urmator. Eu sunt ft. circumspect ptr. ca am cunoscut tzepari cu ofertele de pe net si nu as vrea sa patesc si eu asa ceva, mai ales ca nu sunt bani ft. putini-am comandat o mulineta Daiwa SS tornament plus tambur de rezerva si costul este de 150$. Nu este o avere dar mi-ar parea rau sa pierd banii.
Sunt din Arad. Multumesc ptr. bunavointa. Sper sa ma descurc, dar daca nu reusesc am rabdare pana dupa 15 sept. cand vine un prieten din state si ma ajuta el.

Scrie răspuns