TINERII SI PESCUITUL
Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori
Salut colegi pescari!
Sunt si eu incepator in spinning si ma confrunt cu aceeasi problema cu care v-ati confruntat si voi:alegerea echipomentului.
Pentru inceput sunt interesat de pescuitul bibanului,peste care se intalneste in toate apele.
Ce bat imi recomandati,dar sa nu depaseasca 150 lei!
Fire intinse!
Sunt si eu incepator in spinning si ma confrunt cu aceeasi problema cu care v-ati confruntat si voi:alegerea echipomentului.
Pentru inceput sunt interesat de pescuitul bibanului,peste care se intalneste in toate apele.
Ce bat imi recomandati,dar sa nu depaseasca 150 lei!
Fire intinse!
Salut
Oameni buni ,
am fost la bicaz o saptamana. Cum am ajuns acolo m-am dus repede sa pescuiesc. Am ales un loc....langa o garja unde era un batran care pescuia si el acolo. Il intreb "Ati prins ceva ?"...el mia raspuns: "Eee...mititel...". Cand am auzit miam prins curaj poate prin si io ceva. Arunc pluta in lac.....stau.....o mica conversatie cu batranul, dupa care imi zice daca vreau sa vad ce a prins el. Am zis "Da" si batranul scoate horetul....can incolo 3 pesti la 1,5Kg
. Imi venea sa ma taii
....cand am vazut. Batranul cred ca a prins ma mare in tinerete sau isi batea joc de mine. Miam luat rucsacu cu lansete si am plecat. M-am pus in alta parte langa un batiscaf. Acolo am prin si io 5 chitici (pesti mici...de cam 10 cm). Pe mal numai bidoane.....
nashpa. Si nu am mai continuat sa mai pescuiesc acolo......tot mai bun e in delta
Asa ca nu va sugerz sa va duceti acolo sa pescuiti. Si multumesc pt raspuns aveam si io o naluca prin rucsac
. FIR INTINS!!!!....cat mai tare