Pentru ieseni (... si nu numai)

Lista de discutii libera, pe teme de pescuit la rapitori sau aspecte colaterale.

Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori

Scrie răspuns
paul
Moderator
Moderator

Re: .

Mesaj de paul » 25 Feb 2005, 19:00

aZu scrie:Io n-am pretentii de mare pescar, aveam retineri sa ma bag intre meseriasi.
Va intalniti in fiecare joi?

Clean inca n.am prins.
Asta vara mi-a plecat o lanseta de pe mal. s-ar putea sa fi fost si clean =)
Nimeni nu-i mare meserias si toti sunt baieti de treaba. Si eu , la inceput ma gandeam cum o sa fie, dar toti sunt oameni simpli.... ai sa vezi :)
Ne-am intalnit doar de doua ori pana acum si ne-am simtit de parca ne stiam de cand lumea :) Ne-am intalnit la doua saptamani. Acum, saptamana asta care vine ne intalnim (sper) din nou.
Mai invatam unul de la altul, mai povestim din experienta, impresii.
Si eu sunt incepator in ale spinning-ului, dar, oricum , discutam despre mai toate speciile de pesti ce pot fi prinsi la undita. Nimeni nu-i exclusivist pe rapitori.
Ai sa vii si ai sa te convingi.
Noi am zis ca, in perioada in care nu prea se poate merge la pescuit (cam cum e acum) sa ne vedem odata la doua saptamani, apoi in fiecare saptamana, tot joi, urmand ca vineri sa ne pregatim pentru ziua de sambata :)
Referitor la clean... e posibil la adanc , la plumb trage cu putere, se lasa tare pe lanseta

aZu
utilizator constant
utilizator constant

.

Mesaj de aZu » 25 Feb 2005, 19:03

Citesc acum si forumul angler-online.de. Nemtii foarte incintati de sonarul cu scanare de pe mal Humminbird Smartcast rf 20.
Cum naiba sa fac sa-mi aduc si eu unul din State?
Domnul Pangica mi-a comunicat ca cei de la BassPro nu livreaza asa ceva in RO.
Am vazut ca a aparut unul cu raza mai mare de actiune 150 ft., smartcast rf 25.
Cine imi da o idee de unde iau asa ceva la pret rezonabil?

paul
Moderator
Moderator

Mesaj de paul » 25 Feb 2005, 19:08