este o discutie foarte ampla, sunt multe motive dar o sa mentionez doar cateva
daca ati observat, la targ au fost prezente firmele care aveau de promovat branduri pe care le importau in cea mai mare parte in exclusivitate
totalfishing este pozitionat si evolueaza in directia unui mall de pescuit, care tinde sa cuprinda cat mai multi producatori si cat mai multe produse, si atunci la un targ nu mergi sa promovezi tu ca magazin toate brandurile din tara asta pe care le importa, le distribuie si ar trebui sa le promoveze altii
cu gama foarte mare de produse, aproape 3000 de produse de la 90 de producatori, ce naiba sa prezinti acolo si cum sa le mai si vinzi ?
daca aveam cateva branduri pe care le aduceam doar noi si vroiam sa le promovam in Romania, era altceva
referitor la promovarea magazinului - sa faci un chiosc mic cu pliante, sirene, si doua calculatoare deschise pe magazinul online, nu mi s-a parut interesant
si cel mai important lucru, noi suntem virtuali iar obiectivele noastre de promovare sunt simple: orice pescar cu tendinte de a cheltui bani online pe scule de pescuit sa gaseasca magazinul pe net din doua click-uri; si obiectivul este realizat, fie ca dai o cautare pe google, fie ca te duci pe unul din primele 3 site-uri de pescuit din romania dai de totalfishing
sunt extrem de rare cazurile in care magazinele online se promoveaza altfel decat pe Internet
si la costuri de peste 100 USD/m2 fara TVA cat costa la Expo, se poate cumpara o gramada de reclama pe net
