Despre pescuit cleanul pe rauri relativ mici
Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori
-
- utilizator nou
Despre pescuit cleanul pe rauri relativ mici
Buna ziua sunt nou printre voi si am si eu niste intrebari legate de pescuit sunt sa spun asa amator,pescuies de mult timp dar asa copilareste. Am 20 de am si sambata vreau sa merg la o partida de pescuit ,cum ar trebui sa abordezi totusi sa nu vin cu mana goala :p
Merg pe raul iza (maramures)si ca pesti ar fi clean si mreana in zona asta as prefera sa merg la clea
Ce ustensile miar trebui ce momeala pentru acest sezon ce nada tot ce miar trebui ,as fi profund recunoscator. Mentionez nu sun cleni exager ati de mari aici sunt dar mai rari .
Merg pe raul iza (maramures)si ca pesti ar fi clean si mreana in zona asta as prefera sa merg la clea
Ce ustensile miar trebui ce momeala pentru acest sezon ce nada tot ce miar trebui ,as fi profund recunoscator. Mentionez nu sun cleni exager ati de mari aici sunt dar mai rari .
-
- utilizator nou
Re: Despre pescuit cleanul pe rauri relativ mici
Ma poare ajuta si pe mine cineva ?
Pt inceput zi ce echipament ai..si ce stil de pescuit practici?

Inglorious Muzkars - I tye me flyz n'I fly me tiez
mandru proprietar de pisicuta...
mandru proprietar de pisicuta...
Pai, ca nada, ar fi buna cea de la Benzar (Mix clean, mreana, scobar) iar ca momeala de sezon, ce sa zic, incearca si tu cu cirese, visine, dude, ca tot este sezonul...Ca echipament un bat de alun este suficient, si sunt convins ca nu te vei intoarce cu mana goala acasa...AlinTomoiaga scrie: Merg pe raul iza (maramures)si ca pesti ar fi clean si mreana in zona asta as prefera sa merg la clea

-
- utilizator nou
Așa pentru inceput am o lanseta si o molineta caperlan cu fir mono de 0.16 cumparate di decathlon.Pif. scrie:Pt inceput zi ce echipament ai..si ce stil de pescuit practici?