Chief scrie:@ranga: bineinteles ca mana, simtul apei, orientare, una-alta ti le faci mergand la pescuit dar nu se intelege nicidecum asta: "Concluzia: ca sa stii sa pescuiesti, trebuie sa te uiti la pv-tv sau sa citesti carti sau reviste.". Doar ca daca mergi la peste cu bote, faci noduri proaste si crezi ca salaul "mananca" numai la Yo-Zuri 3D crank, esti departe de rezultate bune. Folosesc persoana adou-a dar la modul general, nu ma refer la tine. O informatie de baza, ca a aparut ceva, ca se poate face si asa sau altfel, ca uite ce tehnica face asta si cum aia... putem accepta si cred ca nu e vreo pierdere de vreme. Cei care sunt incepatori si nu-i iau "maestrii" la pescuit sa le "puna lanseta in mana", pot lua din media multe informatii si la un ritm foarte alert. Golurile se umplu pe apa intr-adevar, dar cu cat ai mai multe informatii cu atat poti incerca mai multe, cu cat ai echipament mai diversificat, (nu neaparat scump, poti avea 10 lansete de 100 de lei fiecare dar diferite, in loc de una de 1000 de lei) cu atat te vei adapta si vei pescui mai bine. Vorbim de cei interesati cu adevarat nu de cei care merg si ei la peste da pun muzica, fac mici si prind o pirca stand pe lada de bere. Revistele si emisiunile sunt de larg consum, nu se adreseaza neaparat initiatilor sau celor cu pretentii ca sa spun asa, dar nu se poate nimeni simti jignit cand i se pune in fata o emisiune sau o revista. De acord, daca vrei nu le accesezi, dar ele trebuie sa existe, si cam in forma si prezentarea asta, si tot din cauza ca multi nu "se deranjeaza" sa pescuiasca corect pana la sfarsit.
@kleniakul: astea cu hai sa ne vedem sa ne mardim ca esti clona ca nu stiu ce... nu ne fac cinste. Stim bine ca pe forum spiritele latino-romanesti se incing repede si se sting greu. Eu nu mai practic dinastea si nu ma mai las prins. Vorbind civilizat putem dezbate si rezolva orice, cu siguranta. Legat de competitii, nici eu nu am mers, din motive ca distanta si cheltuiala.