Coltul incepatorului- sfaturi

Lista de discutii libera, pe teme de pescuit la rapitori sau aspecte colaterale.

Moderatori: Adelin, johnnybravo, dr.pike, tudor, Moderatori

Scrie răspuns
fishmaster56
senior
senior
Mesaje: 363
Membru din: 26 Ian 2015, 15:20
Localitate: Transilvania

Re: Coltul incepatorului- sfaturi

Mesaj de fishmaster56 » 19 Noi 2015, 12:17

pescarul78 scrie:Sunt un pescar aradean si sunt si incepator la pescuitul rapitorilor ,as vrea niste informati bune ,MULTUMESC!
Adica? Fii mai concret. Informatii despre locuri de pescuit in zona ta? Informatii despre scule si metode de pescuit rapitori? La ce? La stationar? La spinning? Ce specii vizezi? Asa, la general n-o sa-ti raspunda nimeni.

Calin C
utilizator constant
utilizator constant
Mesaje: 298
Membru din: 20 Sep 2012, 13:39
Localitate: Bucuresti / Baia Mare

Re: Coltul incepatorului- sfaturi

Mesaj de Calin C » 21 Noi 2015, 12:49

Posmagii in zona Aradului sunt la 1,75 Roni
Kilu. Mai multe cu search si te documentezi beton. Spor!

Avatar utilizator
mircea13
veteran
veteran
Mesaje: 569
Membru din: 21 Feb 2009, 18:17

Re: Coltul incepatorului- sfaturi

Mesaj de mircea13 » 10 Mai 2017, 13:23

Relatii la noul Guvernator al Deltei Dunarii.Sau cumpara carea scrisa de el si intitulata Spinnind Odiseea pescarului Digital. de Malin Musatescu
Am dreptul sa am alta parere decat dvstra!

Marfaru
utilizator nou
utilizator nou
Mesaje: 7
Membru din: 18 Iul 2016, 15:28

Re: Coltul incepatorului- sfaturi

Mesaj de Marfaru » 06 Aug 2017, 12:44

Salut,
Am tot cautat, dar nu gasesc:
cum "asamblez" o montura pentru spinning? ma refer la noduri/vartejuri pe fir.
De exemplu, umplu mulineta de fir, cum leg mai departe firul de pe mulineta, de inaintas, cum leg apoi de ac? astea in asa fel incat sa-mi fie cat mai usor sa schimb naluca.
Ma gandeam la ceva in genul asta - http://www.desprepescuit.ro/foto/fotomo ... aintas.jpg