Dizolvarea F.R.P.S

discutii despre competitiile de pescuit la rapitori

Moderatori: Adelin, johnnybravo, dr.pike, tudor, Moderatori

Scrie răspuns
apsalba
veteran
veteran
Mesaje: 4413
Membru din: 24 Mar 2006, 14:56
Localitate: alba iulia

Re: Dizolvarea F.R.P.S

Mesaj de apsalba » 24 Apr 2013, 06:51

bogdanpesc scrie:Tot am scotocit pe saitul federatiei "cu CIS provizoriu"si nu am gasit programul competitiilor interne
Vreau sa stiu de exemplu.....unde si cand se tine finala campionatului national de pescuit stationar pe cluburi....????...sau finala la individual de stationar ????......o sa anunte Marti si se tine Miercuri??!!
..e liniste totala pe acolo,dar in schimb bazaconii destule ,de mi-a inveselit ziua...de exemplu cursurile de arbitrii,sunt curios si eu cine sunt profesorii acestor cursuri?...cine da note ?...cine sunt cursantii?...viitorii arbitrii omologati,.... de cine?
Ai aici explicațiile necesare:

Art. 37 din L.69/2000:
(1) Federatiile sportive nationale au urmatoarele atributii principale:
.................................................................
c) organizeaza si coordoneaza intreaga activitate a arbitrilor pe ramuri de sport, privind formarea, perfectionarea continua, clasificarea si promovarea acestora, pe baza unui regulament propriu de functionare;
Ai aici și regulamentul:
http://frpsc.ro/regulamentul-comisisi-c ... rbitrilor/
Ce nu pricepe multă lume, este faptul că federațiile sportive au statut de autoritate publică pe ramura de sport pe care activează. Citiți L. 69/2000, art. 37, alin 1 lit. b) coroborat cu art. 2 lit b) din L.554/2004
Te-ai lămurit?

apsalba
veteran
veteran
Mesaje: 4413
Membru din: 24 Mar 2006, 14:56
Localitate: alba iulia

Re: Dizolvarea F.R.P.S

Mesaj de apsalba » 24 Apr 2013, 07:00

Cât privește competițiile, nu înțeleg ce legătură ai tu personal cu ele, atâta timp cât nu figurezi în evidențele federației ca sportiv legitimat. Poate ești legitimat la AGVPSR? Nu ar strica să citești acest articol din Codul Penal: