CURSURI PENTRU ANTRENORI DE PESCUIT SPORTIV

discutii despre competitiile de pescuit la rapitori

Moderatori: Adelin, johnnybravo, dr.pike, tudor, Moderatori

Scrie răspuns
Avatar utilizator
semlecangheorghe
veteran
veteran
Mesaje: 9544
Membru din: 04 Mai 2009, 07:05
Localitate: Arad

Re: CURSURI PENTRU ANTRENORI DE PESCUIT SPORTIV

Mesaj de semlecangheorghe » 06 Aug 2013, 09:00

Stie cineva,in alte tari cu bogata traditie competitionala,,sa zicem..Italia,Franta,..chiar si Statele Unite,exista ceva similar cu ''antrenor de pescuit sportiv??"
Si-Gi Lures wobblers&more..

.

attilaf
veteran
veteran
Mesaje: 1068
Membru din: 25 Apr 2006, 14:49
Localitate: In fata monitorului

Re: CURSURI PENTRU ANTRENORI DE PESCUIT SPORTIV

Mesaj de attilaf » 06 Aug 2013, 09:12

Eu sunt curios daca cluburile sportive din federatie au fiecare macar cate un antrenor ca angajat, ca altfel sportivii ce reprezinta cluburile alea sunt doar niste "amatori" (atata timp cat nimeni nu ii antreneaza).

apsalba
veteran
veteran
Mesaje: 4413
Membru din: 24 Mar 2006, 14:56
Localitate: alba iulia

Re: CURSURI PENTRU ANTRENORI DE PESCUIT SPORTIV

Mesaj de apsalba » 06 Aug 2013, 09:24

jhonny, dobitoc patentat,
Tocmai ți-am arătat. Îți mai arăt odată:
http://www.cnfpa-sna.ro/?p=5
Vezi în josul paginii că există un link cu denumirea:
CERERE TIP PENTRU INSCRIEREA LA EXAMENUL DE ADMITERE LA S.N.A. 2013.DOC
Holbează ochii în dreapta sus:
Dacă gloata pe care vrei s-o aduci este tot de valoarea ta, renunță! :lol: :lol: :lol: :lol:

apsalba
veteran
veteran
Mesaje: 4413
Membru din: 24 Mar 2006, 14:56
Localitate: alba iulia

Re: CURSURI PENTRU ANTRENORI DE PESCUIT SPORTIV

Mesaj de apsalba » 06 Aug 2013, 09:28

attilaf scrie:Eu sunt curios daca cluburile sportive din federatie au fiecare macar cate un antrenor ca angajat, ca altfel sportivii ce reprezinta cluburile alea sunt doar niste "amatori" (atata timp cat nimeni nu ii antreneaza).