A fost respinsa actiunea de dizolvare a LRS

discutii despre competitiile de pescuit la rapitori

Moderatori: Adelin, johnnybravo, dr.pike, tudor, Moderatori

Scrie răspuns
Avatar utilizator
semlecangheorghe
veteran
veteran
Mesaje: 9544
Membru din: 04 Mai 2009, 07:05
Localitate: Arad

Mesaj de semlecangheorghe » 23 Iun 2011, 09:19

miky scrie:Ai dreptate Ovidiu ! Comparatiile nu sunt relevante si mai ales nu-s necesare !
Esentialul este ca LRS, cum, necum, are un campionat care a produs performanta, titluri, succese (uri :lol: ) Ca sunt sportivii valorosi, ca e campionatul puternic, ... Who cares ? ? ? Important e ca sistemul FUNCTIONEAZA si a produs rezultate !
Si ca sa revenim la subiect si la invataminte, tocmai asta e shpilul:
nu trebe stricat ceva care exista, functioneaza si are rezultate, si inlocuit mai apoi cu altceva, produs pe hartie in biblioteca cuiva din exteriorul fenomenului, care dupa cum se vede, da ca nuca in perete,...ci dimpotriva, ... acel ceva deja functional, trebe facut mai bun, daca se poate doar, plecand de la ce deja exista si dovedeste ! ! !
Si daca diversele sectiuni deja functionale, spinning, crap, fly, stationar, si etc. (adica si marin si pescuit din avion sau alte stiluri pe care trebe sa le inventam), deci daca aceste sectiuni, si numai ele, din interior, ajung la concluzia ca totul ar functiona mai bine daca s-ar uni intr-o structura care mai apoi sa permita o sustinere mai buna a fenomenului competitional in pescuit inclusiv la nivel bugetar (de stat si alte surse interesate de finantarea fenomenului macro), atunci e nevoie de o federatie mare !
Pana insa sectiunile de mai sus, nu ajung singure la concluzia asta, si efortul nu pleaca din interiorul lor,... federatia nu e necesara, iar orice altceva ar vrea sa-i tina locul, are fizionomie de "strutocamila"

Pfuuu ,exact asta ziceam si eu, la milimetru...Deci nu-i nevoie sa fii super implicat in proiect ca sa constati asta..
Si-Gi Lures wobblers&more..

.

Avatar utilizator
Tavi