Nu frate de asta nu scapi asa usor, l-ai tras pe nas, ADIO!...tre' sa-l iei zilnic, toata smecheria e sa nu faci abuz....supradoza poate fi fatala in unele cazuri.

Moderatori: johnnybravo, dr.pike, tudor, Adelin, Moderatori
De ce sa-si consume timpul cu un Mos Jerula clonat/clonel sau cum o fi?ULK scrie:Vezi Ggig..ca astia vor sa te prinda pe ce ai zis...Cum procedezi?
Eu sper ca o sa te tii de cuvant si te apuci mai bine de concursuri..baga acolo energia asta imensa , ce ai risipit aici..si o sa merite...SI ii dai si peste bot una mare de tot..la banatu' asta...din Banat with love
ULK scrie:Vezi Ggig..ca astia vor sa te prinda pe ce ai zis...Cum procedezi?
Eu sper ca o sa te tii de cuvant si te apuci mai bine de concursuri..baga acolo energia asta imensa , ce ai risipit aici..si o sa merite...SI ii dai si peste bot una mare de tot..la banatu' asta...din Banat with love
adevaru e ca io cel putzin, n-am mai intalnit asemenea "om" ca fermecatu cu mustatzasemlecangheorghe scrie:Din secunda asta eu nu mai scriu o litera pe topicul asta...Am eu si alte motive,toate grefate pe o greata imensa la adresa lui,greata generata poate de faptul ca ,incercind sa-l inteleg am intrat prea mult in piele lui...Era sa-mi pocneasca fierea ,splina si ficatul asa greata mi-i de el...Bleah,bleah,o venit asa pe mine...