Masinile noastre
Moderatori: Adelin, johnnybravo, dr.pike, tudor, Moderatori
- costica_fishing
- veteran
- Mesaje: 2092
- Membru din: 21 Mai 2004, 11:45
- Localitate: Constanta
- Contact:
atotcunoscator nu sunt, dar, parerea mea ar fi urmatoarea:
1. cu 5.000-8.000 cauti mai spre 90-96. Poate vreo Vitara mai nouta (putin). Banuiesc ca te referi la modelele "de referinta": Pajero/L200, Patrol/Terrano, Land Cruiser si nu la Rav4&stuff.
2. Se tot spune ca Toyota e printre cele mai fiabile masini din lume. Clasamente JD Powers si altele. Pe de alta parte, parca sunt mai multe Pajero din epoca aia pe strazi. Un alt argument pro Mitsubishi ar fi ca pana in 1999 (cred) motoarele diesel aveau distributia pe lant -> costuri mai mici de exploatare. in + la Pajero - motorul de 2500 turbodiesel, reusit si consum mai mic decat 3l de la Toyota.
Consumul Patrol e mult mai mare si masina mult mai grea decat celelalte 2. Plus preturi de intretinere (in special decand tin de Renault) si consum mai mari.
Parerea mea e ca la varsta asta (peste 10 ani) cel mai mult conteaza cum a fost intretinuta masina si cati km are (D'zeu stie), nu care din cele 3 marci e. Pentru noroaie conteaza mai mult anvelopele decat marca masinii.
Daca esti mai aproape de 5 000 EUR - un Terrano 1. Ca a lui DanR. Benzina si bagi si GPL.
Daca te apropii de 8.000 EUR - un Pajero TDI.
Io as alege tot Toyota . Dar depaseste bugetul.
1. cu 5.000-8.000 cauti mai spre 90-96. Poate vreo Vitara mai nouta (putin). Banuiesc ca te referi la modelele "de referinta": Pajero/L200, Patrol/Terrano, Land Cruiser si nu la Rav4&stuff.
2. Se tot spune ca Toyota e printre cele mai fiabile masini din lume. Clasamente JD Powers si altele. Pe de alta parte, parca sunt mai multe Pajero din epoca aia pe strazi. Un alt argument pro Mitsubishi ar fi ca pana in 1999 (cred) motoarele diesel aveau distributia pe lant -> costuri mai mici de exploatare. in + la Pajero - motorul de 2500 turbodiesel, reusit si consum mai mic decat 3l de la Toyota.
Consumul Patrol e mult mai mare si masina mult mai grea decat celelalte 2. Plus preturi de intretinere (in special decand tin de Renault) si consum mai mari.
Parerea mea e ca la varsta asta (peste 10 ani) cel mai mult conteaza cum a fost intretinuta masina si cati km are (D'zeu stie), nu care din cele 3 marci e. Pentru noroaie conteaza mai mult anvelopele decat marca masinii.
Daca esti mai aproape de 5 000 EUR - un Terrano 1. Ca a lui DanR. Benzina si bagi si GPL.
Daca te apropii de 8.000 EUR - un Pajero TDI.
Io as alege tot Toyota . Dar depaseste bugetul.
near the beer
M-ai ghicit bine cu "Clasicii" la care ma gandeam!
Masina care mie imi place cel mai mult este Nissan Patrol(cel cu sasiul lung) insa nu mi-am pus niciodata problema costurilor de intretinere Cel mai probabil si datorita faptului ca nu am apucat sa vorbesc cu nimeni care detine asa ceva!
Despre Toyota am auzit numai de bine! Am un prieten care lucreaza in telecom si au la firma Land Cruisere cu 1000 000 KM (1 mil) facuti in cele mai nenorocite conditii si care merg in continuare foarte bine!
Despre mistubishi...din nou stiu doar din ce am citit!
In ceea ce priveste varianta Benzina+GPL ...nu ma prea incanta! Sunt de parerea ca masina de teren adevarata trebuie sa fie diesel!!!
Oricum nu va fi o achizitie in viitorul prea apropiat. o planuiesc pentru urmatorii 1-2 ani.
Deocamdata ma descurc de minune cu all-road-ul Opel Kadet Break !!! care deocamdata nu mi-a facut nici un fel de problema!
Merci mult de Post si mai astept pareri!
Masina care mie imi place cel mai mult este Nissan Patrol(cel cu sasiul lung) insa nu mi-am pus niciodata problema costurilor de intretinere Cel mai probabil si datorita faptului ca nu am apucat sa vorbesc cu nimeni care detine asa ceva!
Despre Toyota am auzit numai de bine! Am un prieten care lucreaza in telecom si au la firma Land Cruisere cu 1000 000 KM (1 mil) facuti in cele mai nenorocite conditii si care merg in continuare foarte bine!
Despre mistubishi...din nou stiu doar din ce am citit!
In ceea ce priveste varianta Benzina+GPL ...nu ma prea incanta! Sunt de parerea ca masina de teren adevarata trebuie sa fie diesel!!!
Oricum nu va fi o achizitie in viitorul prea apropiat. o planuiesc pentru urmatorii 1-2 ani.
Deocamdata ma descurc de minune cu all-road-ul Opel Kadet Break !!! care deocamdata nu mi-a facut nici un fel de problema!
Merci mult de Post si mai astept pareri!
Spining....Prea bun ca sa fie light...
Din pacate, Todi, cu un minim de dotari Niva te duce la 11-12000 Eur cu taxe, in conditiile in care:
1. consuuuuma
2. pe sosea e broasca testoasa
3. spatiul interior e sublim, dar...
4. povestile cu fiabilitatea lucrurilor rusesti apartin copilariei noastre!
M-am gandit si eu la Niva, comparativ cu un second din cele pomenite mai sus... no chance.
Oricum, nici o masina de teren nu se compara cu "Masinadeserviciu", cea mai tare in orice situatie
1. consuuuuma
2. pe sosea e broasca testoasa
3. spatiul interior e sublim, dar...
4. povestile cu fiabilitatea lucrurilor rusesti apartin copilariei noastre!
M-am gandit si eu la Niva, comparativ cu un second din cele pomenite mai sus... no chance.
Oricum, nici o masina de teren nu se compara cu "Masinadeserviciu", cea mai tare in orice situatie
PESTELE NU ESTE UN FEL DE MANCARE
Partea cu "Masinadeserviciu" este foarte adevarata insa are si limitele ei...
Daca ai de plecat in delta cu barca+motor+ bidoane cu benzina+cort+izoprene+sacidedormit+lazi frigorifice+mancare+apa+scule de pescuit+momeala+nada+3 sau 4 oameni in masina si eventual sa mai faci si un pic de offroad....cam greu cu un clio sau un tico sau logan de firma...
Daca ai de plecat in delta cu barca+motor+ bidoane cu benzina+cort+izoprene+sacidedormit+lazi frigorifice+mancare+apa+scule de pescuit+momeala+nada+3 sau 4 oameni in masina si eventual sa mai faci si un pic de offroad....cam greu cu un clio sau un tico sau logan de firma...
Spining....Prea bun ca sa fie light...
No limits, frate!
Cea mai tare masina de teren, carat scule, dormitor, bucatarie, sufragerie, barca - nu totusi sa nu exagerez, a fost un Peugeot Boxer... de cate ori i-am sudat tobele duminica seara in Tulcea
Si Fordul Focus mult iubit, de-am sarit de pe dig la Gorgova, pe ploaie, cu el... Cred c-am imbatranit, de-mi aduc aminte cu nostalgie de asta!
Cea mai tare masina de teren, carat scule, dormitor, bucatarie, sufragerie, barca - nu totusi sa nu exagerez, a fost un Peugeot Boxer... de cate ori i-am sudat tobele duminica seara in Tulcea
Si Fordul Focus mult iubit, de-am sarit de pe dig la Gorgova, pe ploaie, cu el... Cred c-am imbatranit, de-mi aduc aminte cu nostalgie de asta!
PESTELE NU ESTE UN FEL DE MANCARE
Al naibi peskrici esti subiectiv dupa ce ti-ai luat TOYOTA .....Armand un TERRANO doi 2.7 TDI este alegerea perfecta la 8.000 euro.costica_fishing scrie:atotcunoscator nu sunt, dar, parerea mea ar fi urmatoarea:
1. cu 5.000-8.000 cauti mai spre 90-96. Poate vreo Vitara mai nouta (putin). Banuiesc ca te referi la modelele "de referinta": Pajero/L200, Patrol/Terrano, Land Cruiser si nu la Rav4&stuff.
2. Se tot spune ca Toyota e printre cele mai fiabile masini din lume. Clasamente JD Powers si altele. Pe de alta parte, parca sunt mai multe Pajero din epoca aia pe strazi. Un alt argument pro Mitsubishi ar fi ca pana in 1999 (cred) motoarele diesel aveau distributia pe lant -> costuri mai mici de exploatare. in + la Pajero - motorul de 2500 turbodiesel, reusit si consum mai mic decat 3l de la Toyota.
Consumul Patrol e mult mai mare si masina mult mai grea decat celelalte 2. Plus preturi de intretinere (in special decand tin de Renault) si consum mai mari.
Parerea mea e ca la varsta asta (peste 10 ani) cel mai mult conteaza cum a fost intretinuta masina si cati km are (D'zeu stie), nu care din cele 3 marci e. Pentru noroaie conteaza mai mult anvelopele decat marca masinii.
Daca esti mai aproape de 5 000 EUR - un Terrano 1. Ca a lui DanR. Benzina si bagi si GPL.
Daca te apropii de 8.000 EUR - un Pajero TDI.
Io as alege tot Toyota . Dar depaseste bugetul.
Ce poate fi mai trist decat mediocritatea in viciu....
- costica_fishing
- veteran
- Mesaje: 2092
- Membru din: 21 Mai 2004, 11:45
- Localitate: Constanta
- Contact:
Sigur e o alegere buna Terrano 2.
Insa, cel mai important e sa stii cum a fost intretinuta masina si starea tehnica actuala. Daca o iei de la un cunoscut e o treaba. Daca e de la X, fa o verificare tehnica.
Piesele sunt extrem de scumpe iar service-urile te mananca de viu.
De la o masina care merge la aceasi masina care merge bine poate fi o diferenta de 5000 EUR.
Ca sa iti dau un exemplu: in service la Toyota mi se spune:
-pierdeti ulei la caseta de directie.
- pierd ulei pt ca vasul in care sta uleiul e putin spart. Mi-l aduceti pe comanda?
- noi credem ca pierdeti ulei pe la simeringurile de la caseta!
- pai hai sa schimbam simeringurile!
- noi recomandam schimbarea cutiei!
- cat face?
- 2.200 EUR +TVA cutia + vreo 1000 RON montajul.
- bine! dati un litru de ulei de servo (50 RON).
Concluzia: am lipit cu poxipol vasul in care torni lichidul si gata! nu a mai consumat.
Ca sa nu mai zic ca azi am dat 1000 RON pe 2 anvelope. ce mulineta luam cu banii astia.
Marfa masina era Cielo! 10% GPL
cu 1000 RON faceam setul motor si mai imi ramanea si de o lanseta. Si de o naveta de bere. si de cateva jeliboane!
Insa, cel mai important e sa stii cum a fost intretinuta masina si starea tehnica actuala. Daca o iei de la un cunoscut e o treaba. Daca e de la X, fa o verificare tehnica.
Piesele sunt extrem de scumpe iar service-urile te mananca de viu.
De la o masina care merge la aceasi masina care merge bine poate fi o diferenta de 5000 EUR.
Ca sa iti dau un exemplu: in service la Toyota mi se spune:
-pierdeti ulei la caseta de directie.
- pierd ulei pt ca vasul in care sta uleiul e putin spart. Mi-l aduceti pe comanda?
- noi credem ca pierdeti ulei pe la simeringurile de la caseta!
- pai hai sa schimbam simeringurile!
- noi recomandam schimbarea cutiei!
- cat face?
- 2.200 EUR +TVA cutia + vreo 1000 RON montajul.
- bine! dati un litru de ulei de servo (50 RON).
Concluzia: am lipit cu poxipol vasul in care torni lichidul si gata! nu a mai consumat.
Ca sa nu mai zic ca azi am dat 1000 RON pe 2 anvelope. ce mulineta luam cu banii astia.
Marfa masina era Cielo! 10% GPL
cu 1000 RON faceam setul motor si mai imi ramanea si de o lanseta. Si de o naveta de bere. si de cateva jeliboane!
near the beer