Gastronomie si alte dichisuri

orice subiect de discutie pe orice tema, mai putin pescuitul rapitorilor

Moderatori: Adelin, johnnybravo, dr.pike, tudor, Moderatori

Scrie răspuns
T.Adrian
veteran
veteran
Mesaje: 1282
Membru din: 13 Ian 2010, 23:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de T.Adrian » 22 Dec 2011, 23:05

Topicul asta o sa aiba viata lunga. Vad ca sunt ceva amatori.
Apropos, Deltaic, poate imi recomanzi si mie un shaker bun din "ala de nu ai voie sa pui mana pe dinauntrul lui" :lol: . O beutura buna chiar si fara alcool, merge intotdeauna excelent.

As propune, ca atunci cand dati o reteta, sa nu va rezumati doar la peste si, in masura in care e posibil, o poza ar fi binevenita.
Si eu sunt hotarat sa incerc cat de mult posibil cam tot din ce apare pe aici 8)

Pofta mare! si cand nu gatim, e si de cumparat

Imagine
Nici o fapta buna nu ramane nepedepsita.

deltaic
veteran
veteran
Mesaje: 1249
Membru din: 08 Mai 2011, 19:45

Mesaj de deltaic » 22 Dec 2011, 23:28

Adrian>> Rosle (shaker) nu este foarte scump si este ok. Referitor la topic,sunt amatori care nu si-au facut inca simtita prezenta, desi erau incantati cand am vorbit cu ei inainte de deschidere.
Razvan>> ma intorc pe 15 ian. si dezlantuim stihiile.

rine
veteran
veteran
Mesaje: 2819
Membru din: 25 Apr 2009, 21:29

Mesaj de rine » 23 Dec 2011, 01:28

saloo''saloo...'' d-alea de cort: se ia strapu' (ca saloo nu prinde nimeni :lol: ) curatat. se freaca cu un praf de sare si presari inauntru un praf de piper. se lasa ceva timp pana se calmeaza jarul. se pun in el cateva feliute de slanina afumata ( de casa, sau bacon daca nu avem altceva) 2,3 feliute subtiri de usturoi, la fel ardei gras si rosii.toate taiate subtiri .un praf de cimbru ar fi minunat. se impacheteaza in folie de aluminiu, manjita tot c-o bucatica de slanina sau puitin ulei. se pune pe jarul de langa "cotetz" ,10 minute pe o parte ,se intoarce si-nca 10 minute ,luungi, pe partea cealalta.