garantie lanseta

orice subiect de discutie pe orice tema, mai putin pescuitul rapitorilor

Moderatori: Adelin, johnnybravo, dr.pike, tudor, Moderatori

nila
senior
senior
Mesaje: 416
Membru din: 16 Sep 2010, 06:51
Localitate: bucuresti

garantie lanseta

Mesaj de nila » 07 Iun 2017, 10:28

Salutare tuturor
Am cumparat o lanseta (nu de la Totalfishing pentru ca nu era in stoc) , este vorba de Favorite Vizor VZR802MH 2.4m 7-28g Fast Vizor VZR802MH, la prima iesire pe balta (Mariuta) , in momentul inteparii s-a spart in 4 bucati (una a cazut in apa , segmentul dintre maner si primul inel ) si nu am mai putut sa o recuperez.
Problema este ca mi se refuza garantia din cauza segmentului care a cazut in apa si pe care nu-l pot recupera..
Are cineva idee daca e normal sa se intample asa sau poate vre-un sfat cum sa procedez mai departe ? (am facut deja sesizare la ANPC)

Avatar utilizator
tdum
veteran
veteran
Mesaje: 1288
Membru din: 30 Ian 2016, 22:34
Localitate: Reşiţa

Re: garantie lanseta

Mesaj de tdum » 10 Iun 2017, 09:56

Va salut. E clar din descrierea dumneavoastra ca aveti o problema din cauza pierderii acelei bucati. Vanzatorului i se solicita din partea distribuitorului toate bucatile, asa ca si el va solicita acea bucata, fiindca este necesara in operatiunea de analizare si descoperire a eventualelor defecte de fabricatie, ca sa puteti beneficia de garantie. Totusi, daca spuneti ca batul s-a rupt in patru bucati, asta inseamna ca ati avut in total trei rupturi. Doua din ele au legatura cu segmentul pierdut si au dreptate sa va ceara acel segment. A treia ruptura insa poate fi edificatoare daca chiar se doreste o analiza pertinenta a evenimentului, fiindca aveti cele doua bucati din vecinatatea acestei (a treia) rupturi.

Din moment ce ati facut deja reclamatie la OPC, tot ei va vor indica si calea de urmat, atat pentru dumneavoastra cat si pentru vanzator. De obicei vanzatorul ,,si-o ia pe coaja" de cate ori se iveste ocazia, cu vina sau fara vina. In situtia de fata cred insa ca va trebui sa va asumati paguba cel putin asupra tronsonului din care ati pierdut segmentul.

Am o curiozitate:
Va rog sa-mi spuneti daca batul s-a rupt intepand in peste sau in agatatura, daca frana mulinetei a fost reglata sau stransa si daca ati folosit monofilament (,,nylon") sau multifilament (,,textil")? Sa auzim de bine. Rew.

mcfish
utilizator constant
utilizator constant
Mesaje: 210
Membru din: 31 Ian 2011, 19:11

Re: garantie lanseta

Mesaj de mcfish » 10 Iun 2017, 16:34

Tu esti de la ai nostri sau de la ai lor ?

nila
senior
senior
Mesaje: 416
Membru din: 16 Sep 2010, 06:51
Localitate: bucuresti

Re: garantie lanseta

Mesaj de nila » 11 Iun 2017, 19:06

Va salut ,
Batul s-a rupt in momentul inteparii altfel pierdeam mai mult de un tronson.
Era echipat cu fir testil 10 , frana reglata , jig de 7g (sau5) si guma de 10 cm.
Singura mea problema e ca s-a rupt in 4 , cred ca de aici puteau trage destule concluzii insa ce-i drept.. nu sunt expert.

Avatar utilizator
tdum
veteran
veteran
Mesaje: 1288
Membru din: 30 Ian 2016, 22:34
Localitate: Reşiţa

Re: garantie lanseta

Mesaj de tdum » 12 Iun 2017, 14:27

@ mcfish:
mcfish scrie:Tu esti de la ai nostri sau de la ai lor ?
Va salut. Ar fi o prostie din partea mea sa ma pozitionez intr-una din cele doua ,,tabere" fiindca ambele contin caractere amestecate si niciuna nu detine adevarul absolut. Nu pot sa tin cu un comerciant sau cu un producator care pune pe piata produse cu carente, dar nici cu un consumator care din neglijenta distruge un produs si apoi incearca sa faca uz de garantie. Nu zic ca acesta este cazul domnului Nila. Toata lumea trebuie sa se supuna prevederilor legale. Am vazut insa multi pescari care cad pe bete, le rup la transport, dau contre in agataturi, etc. si apoi cu nonsalanta exclama: ,, am sa incerc sa-l schimb pe garantie". Chiar stiu baieti care au reusit sa pacaleasca cateva magazine de pescuit din oras si apoi s-au si mandrit cu asta. Asa am si aflat de cazurile respective. Dati-mi voie sa am indoielile mele, atata timp cat exista doar Oficiul pt. Protectia Consumatorului, nu si Oficiul pentru Protectia Vanzatorului.

@ nila:
Stimate coleg, nu am caderea sa va acuz de nimic si nici nu o fac, ci doar am incercat (pentru mine) sa imi dau seama cum este posibil sa se rupa un bat, intepand intr-un peste, cu o frana reglata sa cedeze fir la suprasolicitari, asa cum se intampla din reflex cand dam cate o contra serioasa in momentul in care proptim voblerul sau jigul intr-o agatatura. Poate nu a fost vorba de un peste, nu ati specificat in raspunsul dumneavoastra. Daca a fost insa vorba de un peste, atunci batul acela nu trebuia sa se rupa si aveti tot dreptul sa fiti suparat si sa faceti apel la garantia produsului. Eu unul nu am reusit in peste 40 de ani de pescuit sa rup nici un bat intepand intr-un peste, de aceea am intrebat ce s-a intmplat. Stiu ca exista pe piata si produse foarte proaste pe care trebuie sa le blamam si sa le evitam. Nu a fost multumitoare solutia oferita de Protectia Consumatorului?
Rew.

Avatar utilizator
DEM
veteran
veteran
Mesaje: 604
Membru din: 27 Iun 2012, 15:57
Localitate: bucuresti

Re: garantie lanseta

Mesaj de DEM » 13 Iun 2017, 09:45

Clar,defect de fabricatie. :respekt:
Dumnezeu a creat cerul si pamantul,restul e facut in China.

geppetto
veteran
veteran
Mesaje: 1699
Membru din: 18 Noi 2007, 22:47
Localitate: constanta
Contact:

Re: garantie lanseta

Mesaj de geppetto » 15 Iun 2017, 18:08

Am pocnit şi eu o lansetă aşa. Mi s-a înlocuit tronsonul şi am rupt-o din nou în acelaşi loc. Mi s-a înlocuit iar şi am dat-o înapoi la magazin, care mi-a dat altă lansetă. Cel mai probabil a fost un defect de fabricație în tot lotul, carbonul fiind casant.
Produc şi eu tot felul de lucruri şi înlocuiesc fără discuții orice produs necorespunzător. Cred că problemele apar în general când marfa trece pe la mai mulți intermediari, şi, pe drumul către garanție, cuiva îi e lene să se ocupe de treaba asta.

nila
senior
senior
Mesaje: 416
Membru din: 16 Sep 2010, 06:51
Localitate: bucuresti

Re: garantie lanseta

Mesaj de nila » 27 Iul 2017, 20:45

Cei de la favorite sunt de acord cu magazinul din Romania, eu raman cu paguba.
Atasez si raspunsul lor cu privire la ce cred ei ca s-a intamplat cu lanseta.
Previzibil zic eu, mai ramane sa astept raspunsul de la anpc , poate in 90 zile raspund si ei..

We have discussed your inquiry with Big xxx Romania and we do agree with their point and follow their decision. It is not a warranty issue
We have no idea, thousands of things might happened, from transportation to heavy lure..we can define only through microscope, but the way how rod was broken totally show that it is not a defect! Specially for Vizor, cause this model never had such issues

Avatar utilizator
Spring
veteran
veteran
Mesaje: 835
Membru din: 04 Aug 2011, 23:30

Re: garantie lanseta

Mesaj de Spring » 27 Iul 2017, 22:18

Problema e ca atunci cand treci de o anumita longitudine estica pute comunismul inca. Si la noi in Romania.
Ce ma intereseaza ca alte lansete din aceeasi gama nu au avut probleme? clar cand plezenste in 3 e defect de blank.
Da-i in colo de inapoiati si de nesimtiti. Puteau sa zica: "nu e defect de lanseta dar vi-l schimbam oricum". La cate lansete au vandut in Romania, mai ales la ce reclama si campanie le-au facut "marii pescari"...puteau sa se lipseasca de un varf de lanseta. Dar cand nu te duce mintea si nu ai iesit din mocirla nu iti pasa. Parerea mea e ca lansetele astea de la favorite sunt cam supraestimate, ca pret. Adica recunoaste Stcroix, si altii cand le plezneste un blank premium ca e defect, la lansete facute in SUA, dar marii producatori ucarinieni cu lansete facute in china nu au defecte la lansete.
there's more to fishing than catching a f.i.s.h.!

Avatar utilizator
Spring
veteran
veteran
Mesaje: 835
Membru din: 04 Aug 2011, 23:30

Re: garantie lanseta

Mesaj de Spring » 27 Iul 2017, 22:23

Si astia de la marele peste alti meseriasi. Pai puii mei le vinzi sute de lansete. Le zici ba schimbati varful asta ca v-am vandut enshpe lansete ce pana mea? vreti sa pierdem clienti?
Prevad ca in 2-3 ani o sa fie um magazin uitat de lume, la cat sunt de seriosi...
Faci comanda, si ii suni tu dupa 2-3 zile, ca ei au uitat sa trimita pachetul, sau te trezesti ca te suna curierul si nu sunt toate produsele comandate in pachet.
there's more to fishing than catching a f.i.s.h.!

Scrie răspuns