cumpar motor de barca

numai pentru persoane fizice, vanzari ocazionale

Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Moderatori

ninja
utilizator nou
utilizator nou
Mesaje: 11
Membru din: 13 Iun 2005, 14:06
Localitate: iasi
Contact:

cumpar motor de barca

Mesaj de ninja » 23 Mar 2006, 18:13

m-ar interesa cam cat costa un motor de barca (putere mica- 1-3 cp)

romica
utilizator constant
utilizator constant
Mesaje: 247
Membru din: 24 Mar 2005, 10:47

Mesaj de romica » 24 Mar 2006, 09:27

cca 7-800 eur. nou cu garantie
second gasesti la 4-500

cezarct2000
utilizator nou
utilizator nou
Mesaje: 1
Membru din: 25 Mar 2006, 07:54
Localitate: constanta

motor putere mica

Mesaj de cezarct2000 » 25 Mar 2006, 08:06

eu am renuntat de mult la motoarele in 2 timpi , mai ales la manevre si canale folosesc 4 timpi cu racire pe aer - consuma ff putin -sub 1 litru pe ora si nu ai probleme cu racirea. daca ai un motor de maxim 10 CP IN 2 timpi uzat sau stricat eu ii schimb capul cu unul in 4 timpi dupa dorinta ta intre 3,5CP SI 9 CP-conditia este sa ai cizma si reductorul bune sau se poate si cu cizma de la mine.tel 0722780875

danr
Site Admin
Site Admin
Mesaje: 5100
Membru din: 12 Mar 2007, 22:56

Mesaj de danr » 25 Mar 2006, 16:44

ninja,

sincer nu vad care este problema cu un motor in 2 timp, eu am 3 cai jumate johnson si isi face treaba
si nu cred ca e o problema recirea cu apa
consuma 1 litru si ceva pe ora amestec si ma deplasez atat cat imi trebuie, adica cativa km
vezi ca sunt destui dealeri care vand motoare noi: mercury, johnson, yamaha, etc
gasesti si la noi pe frontpage un dealer mercury

tudor
Moderator
Moderator
Mesaje: 2821
Membru din: 14 Apr 2004, 12:10
Localitate: paris
Contact:

Mesaj de tudor » 25 Mar 2006, 17:59

La motoarele asa mici recomand motor in doi timpi. Fara sa fiu vanzator de motoare sau de orice altceva in Romania. Iar cei care vand acolo nu-i cunosc si nu am interese ca vand mai mult sau nu.
La capacitate mica motorul in doi timpi trage mai tare decat cel in patru. Singurul lucru ca sa demareze bine si data viitoare este sa nu lasi benzina in carburator. Asta inseamna ca de fiecare data cand se termina ziua de pescuit il lasi sa functioneze, fireste cu alimentatia benzinei inchisa, pina se opreste singur. Insa tot agatat de barca cu piciorul in apa, altfel il arzi. Asa va porni de fiecare data cum trebuie ani si ani. Daca amestecul e facut corect, fireste.
:lol:

danr
Site Admin
Site Admin
Mesaje: 5100
Membru din: 12 Mar 2007, 22:56

Mesaj de danr » 27 Mar 2006, 08:29

corect adica ochiometric cum il faceai tu ? :lol:
dupa gradatia de pe bidonul de ulei, care merge din 50 in 50 de ml ?

tudor
Moderator
Moderator
Mesaje: 2821
Membru din: 14 Apr 2004, 12:10
Localitate: paris
Contact:

Mesaj de tudor » 27 Mar 2006, 10:53

Eu fac amestecul "stiintific". Adica umplu canistra cu cei 20 de litri de benzina. Am un recipient gradat cu procentajele de ulei corespunzatoare la mai multe cantitati de benzina. Torn ulei acolo pana ajunge la 3% din 20l si uleiul in canistra. Deci ochiometric dar cu instrument adaptat. :lol:

Pike
senior
senior
Mesaje: 328
Membru din: 31 Mai 2004, 07:52

Mesaj de Pike » 27 Mar 2006, 11:19

Cat de eficienta e racirea cu aer?
Poti sa mergi o zi intreaga cu el(vara la 40 grade celsius) si sa nu ai probleme daca nu e racit cu apa?

Multumesc

danr
Site Admin
Site Admin
Mesaje: 5100
Membru din: 12 Mar 2007, 22:56

Mesaj de danr » 27 Mar 2006, 11:42

tudor, de ce 3 % ?

tudor
Moderator
Moderator
Mesaje: 2821
Membru din: 14 Apr 2004, 12:10
Localitate: paris
Contact:

Mesaj de tudor » 27 Mar 2006, 11:56

3% vrea nea Mercury. Asa scrie in carte, asa fac, si vad ca merge bine. Altele merg cu 2%, al meu cu 3%.

Scrie răspuns