cumpar motor de barca

numai pentru persoane fizice, vanzari ocazionale

Moderatori: Adelin, johnnybravo, tudor, Moderatori

musKloiu
veteran
veteran
Mesaje: 1005
Membru din: 11 Apr 2005, 23:08
Localitate: Kpitala

Mesaj de musKloiu » 04 Apr 2006, 23:37

vis a vis de orele de functionare cred ca ar trbui sa mai tai "baroane" sau sa te dai jos de pe ghiulea....2000 de ore? :shock: adica cu o motoreta care merge cu viteza medie de cca 60 km la ora inseamna ca parcurg in 2000 de ore de functionare 120 000 km fara reparatii la segmenti?..... :shock: :lol:
Nu merge un motor in 4 timpi asa de mult fara reparatie capitala si merge unul in doi timpi?.....
Ce poate fi mai trist decat mediocritatea in viciu....

musKloiu
veteran
veteran
Mesaje: 1005
Membru din: 11 Apr 2005, 23:08
Localitate: Kpitala

Mesaj de musKloiu » 05 Apr 2006, 00:18

important este sa folosesti uleiul original
ce inseamna romica "uleiul original"?.......sa nu-mi bagi texte gen tip model :uleiul pe care il cumperi de la reprzentanta "X"sau"Y"este produs in uzina ce a zamislit 2stroke-ul :lol: ...sau texte de tipul:"sa-ti pui tu ba la motorul tau ulei romanesc."........toata lumea stie ca sunt cativa mari producatori de lubrefianti care-si catalogheza produsele dupa niste norme internationale gen tip model norma "API"...
Eu nu am auzit de vreun producator de motoare care sa spuna ca daca tu nu pui in amestec uleiul "johnson" motorul tau va claca sau va avea o viata mult mai scurta daca tu pui in amestec un ulei..."castrol" sau "elf"......
Lumea producatorilor de uleiuri este una "SELECTA" clar....sa vii tu acum si sa reinventezi apa calda mie mi se pare ori necunoastere.... ori prosteala ieftina pe fata(nu sunt multi cei care se pricep,sunt multi insa cei care cumpara deci este loc de "prosteala"scumpa :lol: ) facuta cu ajutorul si prin intermediul unui site populat.....


ar fi mai corect sa spui ca esti un om care face mentenata la motoarele de barca fara sa ai pareri personale despre lucruri clare.......
Ce poate fi mai trist decat mediocritatea in viciu....

romica
utilizator constant
utilizator constant
Mesaje: 247
Membru din: 24 Mar 2005, 10:47

Mesaj de romica » 05 Apr 2006, 19:28

chiar nu stiu de ce te bagi in seama si-ti dai cu parerea pe teme la care nu te pricepi, dar sunt conexe cu ceea ce stii. stii la fel de bine ca si mine care sunt diferentele intre piesele si consumabilele cu origine controlata si cele contrafacute, la fel si implicatiile folosirii acestora din urma. la fel de importat este si faptul ca reglajele si interventiile sa fie facute in limitele stabilite de producator si preferabil de persoane cu o pregatire adecvata si cu sculele necesare (pentru informarea ta, pe langa chei, surubelnite si patent mai sunt si alte scule speciale pentru fiecare motor fara a lua in calcul aparatele de testare si diagnostic care au un soft putin mai special decat ceea ce vinzi tu in magazin). nu sunt de acord si nu am sa recomand niciodata ca reparatiile sa se faca in spatele blocului de oricine se crede specialist si care pentru o bere e in stare sa repare si naveta columbia.

si sa fie clar pentru toata lumea. nu am intrat pe acest site pentru a-mi face reclama sau pentru a vinde barci si motoare. m-am ocupat o perioada destul de lunga cu aceasta (si de aceea imi permit sa-mi dau cu parerea) dar in momentul de fata activitatea mea principala se desfasoara in alt segment. mai am insa ceva relatii astfel ca pot obtine preturi mai bune decat cineva care bate la usa, de aceea m-am oferit sa-i ajut pe baieti sa-si obtina barci sau motoare la preturi mai bune. sau sa le dau un sfat neutru pe baza experientei pe care am acumulat-o pana acum.

cu asta inchei polemicile cu tine. atitudinea de "gica-contra" ma irita si prefer sa-mi vad de problemele mele.

p.s. - cand am pomenit de faptul ca sunt motoare care merg 2000 ore am spus-o din experienta. sa-ti dau putin mai multe detalii: este vorba de un motor EVINRUDE model 1999 in patru timpi care a venit la sfarsitul anului 2001 in atelier pentru segmentare si care avea inregistrat pe computerul de bord peste 1900 ore functionare. motorul a fost exploatat in tot acest timp in delta dunarii, zona mila 23. in cei 2 ani si jumatate, pana la segmentare, au fost inlocuite consumabilele (bujii, pompa de apa si filtre) si pompa de benzina. s-ar putea sa mai fie si alte dar nu-mi vin in minte acum si nu mai am acces la bazele de date din prezent.

Ares 21
utilizator nou
utilizator nou
Mesaje: 18
Membru din: 04 Apr 2006, 09:58

Mesaj de Ares 21 » 06 Apr 2006, 07:27

Am gasit pe intenet la niste magazine de pescuit din Germania electromotoare de barca in genul in care vrei incepind de la 199 euro pentru 800 kg si mergind pina la 399euro pina la 1500 kg.E dotat cu tot ce-i trebuie tie ti-ar trebui doar o baterie nu stiu exact ce tip dar presupun ca de masina sau chiar mai mica.Daca esti interesat sau vrei mai multe informatii ........iti pot trimite linkul....

ionescu adrian
utilizator constant
utilizator constant
Mesaje: 127
Membru din: 02 Mar 2005, 08:46
Localitate: galati
Contact:

Mesaj de ionescu adrian » 06 Apr 2006, 07:57

ce tip de ulei trebuie sa folosesc pentru un motor de 4 cp
multumesc

romica
utilizator constant
utilizator constant
Mesaje: 247
Membru din: 24 Mar 2005, 10:47

Mesaj de romica » 06 Apr 2006, 14:21

daca este in 4 timpi poti folosi un 10W40, daca este in 2 timpi foloseste TCW3 (in amestec de 2%). de preferabil o marca buna.

musKloiu
veteran
veteran
Mesaje: 1005
Membru din: 11 Apr 2005, 23:08
Localitate: Kpitala

Mesaj de musKloiu » 06 Apr 2006, 19:09

O discutie fie ea si in contradictoriu despre motoare..... face bine.Si zic ca face bine in sensul ca lamureste userii asupra unor necunoscute de care noi ne-am lovit si pe care trebuie sa le impartasim si lor.


pentru romica:

romica tata sper ca nu te-a deranjat exprimarea mea care uneori nu se incadreaza in limitele unui sablon caduc si care crede-ma este pertinenta si postata fara intentia de a te jigni pe tine in mod special.
Nu discutam aici despre piese contrafacute in conditiile in care 99% dintre reprezentantele din Romania folosesc consumabile aftermarket......daca nu ai citit postul meu de la topicul "motoare" ti-l mai postez o data pentru ca-mi este lene sa mai tastez si incepe si meciul.......HAI STEAUAAAAA!!!!!! :lol: :

"Crede-ma ca stiu ce vorbesc cand vorbesc am preparat motoare de curse pe care le porneam cu bujii calde(ca sa nu se ancraseze) si pe care le schimbam cu bujii reci cand intra motorul cat de cat in temperatura(ca sa nu se topeasca)....cand am demontat un motor de barca in doi timpi mi s-a parut foarte simplu crede-ma.
Colac peste pupaza lucrez si in domeniu piese auto de import de vreo 12 ani....
Tu recomanzi doar bujiile de origine dar poti sa-mi dai si mie numele unui producator de motoare de barca care produce si bujii?
Clar nu o sa gasesti nici unul pentru ca producatorii de motoare nu produc bujii ci le iau de la firme care produc bujii gen tip model "NGK"....iar firmele producatoare de bujii comercializeaza produsele lor si in sistem "aftermarket" dupa ce au vandut acelasi produs in sistem"echipare de producator sau de prim montaj".
Asa ca daca vrei neaparat sa cumperi o bujie ca si piesa de origine de la reprezentanta Yamaha poti sa o faci ....numai ca dupa ce desfaci ambalajul pe care scrie frumos Yamaha o sa vezi ca inauntru gasesti normal o bujie NGK pe care o gaseai si in catalogul de produse aftermarket al firmei NGK dar pe care dai mai putin .....

Este valabil si la filtre in sensul ca producatorul lor le-a catalogat pentru fiecare tip de motor in parte si nu le-a catalogat cum crezi tu dupa filet sau dimensiune ci dupa ce a cerut producatorul de motoare.....adica functie de debitul de ulei ce trece printr-un filtru se calculeaza ce suprafata de filtrare trebuie sa aiba hartia filtranta(care apropo nu mai exista de proasta calitate ca pe vremuri) conteaza foarte mult unde este pozitionata supapa baypass din interiorul lui care permite uleiului sa ocoleasca filtrul in caz de colmatare a acestuia sau in caz de presiune prea mare cum se intampla la pornirea la rece.....de aceea este foarte important ca orice piesa sa fie aleasa corect din catalog si comparata eventual si cu cea gasita pe motor.

Oricum nu recomand nimanui sa desfaca un motor decat daca are inclinatie catre tehnica si mult,mult... bun simt... "



PS: Este normal ca un motor in 4 timpi sa faca 2000 de ore de functionare dar noi discutam pe forum despre motorul lui danr ....adica un johnson de 3.5 CP in doi timpi...iar tu ai dat raspunsul in aceste conditii fara sa specifici ca motorul care facuse 2000 de ore era in 4timpi.....
Ce poate fi mai trist decat mediocritatea in viciu....

Scrie răspuns