Avat pe Somes

pescuit cu naluci, momeli artificiale: oscilante, rotative, voblere, twistere

Moderatori: Adelin, johnnybravo, dr.pike, tudor, Moderatori

Alexinhoo
junior
junior
Mesaje: 68
Membru din: 15 Apr 2008, 21:33
Localitate: Baia Mare
Contact:

Avat pe Somes

Mesaj de Alexinhoo » 15 Apr 2008, 21:43

salut
as dori sa imi explice kreva pe scurt despre pescuitul la vobler la avat de obicei mai spre vaduri
trebuie sa joc(animez)voblerul)?
miam luat un salmo hornet de 3.5 are imrpimat o lacusta sau cv de genu pe spate.
as dori cateva sugestii despre recuperarea acestuia si montura (struna sau fara)si cum este facuta
il vad foarte des cum sare pe maluri dar nu stiu cum sa il fac sa atace:(
sunt incepator dar incep sa simt gustul spinningului:D
astept rasp catr mai multe

Avatar utilizator
hunting_fish
veteran
veteran
Mesaje: 680
Membru din: 07 Apr 2008, 18:17
Localitate: United States of Romania

Mesaj de hunting_fish » 15 Apr 2008, 22:46

Salut

Toti am fost incepatori candva, si ne-a picat bine cand cineva ne-a ajutat catusi de putin. Sa trec la subiect: Eu sunt satmarean la origini, dar nu am pescuit pe Somes niciodata la avat. Doar pe Mures, la Arad. Ca si voblere, sunt mai multe care "prind" avat. Dar iti recomand Rapala Shallow Shad Rap - cele cu barbeta in forma de "Z". Marimi - 5 cm si 7 cm. Culori S, SD, SFC si FT. Ultimele 2 sunt culori ciudate - argintiu cu galben fluorescent pe spate si verde cu galben, cu dungi negre. Sa stii ca pe ape tulburi, ultimele 2 sunt mai vizibile avatului. Cand Somesul este mai curat, iti recomand primele 2 culori, care sunt mai naturistice. Ar mai fi o culoare - RH, adica Red Head. ESte voblerul alb, cu cap rosu.
Tot de la Rapala iti mai recomand Original Floating - cam aceleasi culori. Marimi 7 si 9 cm. Vezi ca avatul de multe ori este mofturos, dai cu un vobler de 9 cm, si nu se repede la el. Cum l-ai schimbat cu unul mai mic - ai atac.
Ar mai fi X-Rap Walk :
http://www.rapalaworld.com/lure.php?s=a ... WFZGZ0k%3D