Scule potrivite

discutii despre lansete, mulinete, fire, naluci, etc. destinate pescuitului rapitorilor

Moderatori: johnnybravo, tudor, Adelin, Sorin, Moderatori

Scrie răspuns
gizmo
junior
junior

Scule potrivite

Mesaj de gizmo » 23 Sep 2005, 09:42

Salutare tuturor!
Sunt un incepator in ale spinning-ului.
De aceea va rog sa-mi dati un sfat in achizitionarea unei mulinete noi, si eventual, a unui bat potrivit.
Pescuiesc pe Olt, in zona Fagaras, in principal la clean.
Am vazut la Gipo o mul. Shimano, cu 2 rulmenti, care costa ceva peste 1 milion. E buna de ceva?
Ce variante as mai avea?
Multumesc pentru sfaturi.

Tavi
veteran
veteran

Mesaj de Tavi » 23 Sep 2005, 10:05

Eu dau la clean cu o mulineta Okuma Avenger 20, tot in jur de 100RON.
Batzu e un Bass Pro Micro Lite 6' (1.80m), 1/32-1/4 oz (1-7g) ~$39.99 pretz catalog(USA).
Ideea e ca iti trebe o mul. mica (15-20) ca nu folosesti fire mai groase de .20 si un bat de max 2 m cat se poate de usor, sa poti lansa corect si voblere mai mici de 5 cm.
Depinde si cati bani vrei sa bagi.

Adelin
Moderator
Moderator

Mesaj de Adelin » 23 Sep 2005, 10:10

Bine ai venit in lumea rapitorilor :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
...un fat de care ar trebiu sa ti cont ar fi: nu lua scule scumpe daca esti incepator. Peste un an sau doi oricum vei opta pt ceva mai bun si nu are rost sa arunci cu banii pe geam.Cauta un bat de 2,1- 2.4m, cu o actiune intre 5-20 gr, sa fie rapid sau super-mega-rapid si o mulineta pe care sa poti trage un fir de max.0,20 si care sa iti placa cum merge. Cred ca astea ar fi criteriile dupa care tre' sa alegi scula de clean, cel putin la inceput de drum, iar dupa ce apar pretentiile.... :oops: e jale, acolo vorbeste nebunia din fiecare. :lol:

8)

Septimiu
senior
senior

Mesaj de Septimiu » 23 Sep 2005, 10:12

Tavi scrie:Ideea e ca iti trebe o mul. mica (15-20) ca nu folosesti fire mai groase de .20 si un bat de max 2 m cat se poate de usor, sa poti lansa corect si voblere mai mici de 5 cm.