pai ai zis ca pretul obtinut de mine e exagerat. ma gandeam ca ai tu o varianta mai ieftinaGerula scrie: Totusi, cu comanda asta la porta-bote se mai face ceva?
Porta Bote
Moderatori: Adelin, johnnybravo, tudor, Sorin, Moderatori
Re: Porta Bote
am 2 variante romanesti cu carena mult mai stabila (rigida), in care nu tremuri cand stai in picioare si pe care poti pune motoare de 10cp fara ca barca sa se lateasca de sa-ti fie frica sa te uiti in fata. Lungimi 3,6m si 4,3m (cca 11" si 14")sofoneamihai scrie:Tata , ce parere aveti de Porta Bote ? Eu as opta pt varianta de 8' !
www.portabote.com . Eu mi-as aduce una dar poate daca ne cuplam mai multi scoatem un pret mai bun ( costa circa 1200 usd in State fara shipping )
Celelalte variante mai lungi e cam naspa cu adusul .
preturile sunt mai mici decat costurile totale cu shipping din state pentru una de 8", in caz ca va adunati 10 cred ca pretul pentru cele romanesti va fi aproape de pretul pentru cea mai ieftina si vanduta barca din PAFS produsa in serie in Romania, putem discuta si rate.
Nu uitati ca taxele vamale sunt de 20% cu US, calculate cu tot cu transport (VOLUMETRIC), la care se adauga TVA, rezulta o majorare de pret cu peste 50% fata de oferta franco fabrica.Nu uitati ca transportul include si banchetele si oglinda pupa care sunt MAI VOLUMINOASE DECAT BARCA in sine, nu veti gasi pe site-ul lor referiri la acestea!!!! Banchetele mai au niste picioruse din otel care, cica, se pliaza, dar cred ca baietii de la proiectare au uitat ca ipotenuza e mai lunga decat cateta si chestia asta face ca LUNGIMEA BANCHETELOR sa fie de cca 135cm, masurati-va latimea portbagajului!!!!
Oricum Portabote nu vinde direct in Europa ci prin GB trading Olanda si astia mai ard un pic la banuti.
ATENTIE LA INMATRICULARE: pentru barca de 14" Declaratia Portabote International de Conformitate nu bate cu certificarea europeana obtinuta de ei pentru aceste barci (recomandarea e de 4 persoane categorie D, ei scriu 5 persoane categorie D, nu trece testul de stabilitate conform ISO) si nici cu placuta constructorului de pe barca (pe declaratia de conformitate scrie motor de max 7kw, pe placuta barcii de max 3kW si acum stiu de ce!!!!), legea europeana spune ca orice autoritate navala (deci si ANR din 2007) poate opri vanzarea daca produsul este neconform. Mai socotiti greutatea si mai ales volumul banchetelor care nu incap decat in diagonala in portbagaj de Opel Astra Break, fiind mai late decat acesta. Oricum pe langa oglinda pupa si banchete in portbagaj nu mai intra nimic (poate o bere plianta)
daca vreti sa va convingeti ca nu bat campii o sa fac fotografii la toate astea si vi le pun pe mail, la cerere.
PS: fratilor, pe mare nu ai ce cauta cu o barca de categorie D, asa cum este portabote, pentru Dumnezeu, nici cu C nu prea, pentru mare e nevoie de A sau B si lungime peste 6m daca ai copii acasa!!!
contact: vai_mihai@yahoo.com
Daca ai reusi sa ai pret mai mic decat porta-bote eu unul as lua de la tine, in cazul in care produsul corespunde dpdv calitativ. Sa dai insa mai mult pe un produs romanesc al unei firme abia constituite decat pe unul american al unei firme existente de cateva zeci de ani si cu un bun renume international ar fi cam ciudat. Totusi la noi manopera e oleaca mai ieftina. Nu vorbesc aiurea, dispun de suficienti bani si chiar caut de ceva vreme o barca buna. Dar ce spui tu aici e ca si cum Kingfisher ar vinde mai scump ca Zodiac.
La 1000$ as fi client la barca de 3,6m.
La 1000$ as fi client la barca de 3,6m.
Cu lacrimi Bastus!
Re: Porta Bote
Pana la urma a adus cineva barca porta bote in RO, sau aduce cineva ? La ce suma a ajuns cu transport, cu taxe cu tot, una de 10' ?