Informatii incepator - mulineta si altele.

pescuit cu naluci, momeli artificiale: oscilante, rotative, voblere, twistere

Moderatori: Adelin, johnnybravo, dr.pike, tudor, Moderatori

Scrie răspuns
Liviu94
utilizator nou
utilizator nou
Mesaje: 9
Membru din: 04 Apr 2017, 09:05

Informatii incepator - mulineta si altele.

Mesaj de Liviu94 » 04 Apr 2017, 09:39

Vă salut,
Sunt incepator.
Este prima oara cand postez pe acest forum, sperand ca voi capata informatii utile pe care la randul meu sa le impartasesc cu alti incepatori.

Am incercat spinningul in anul 2016 de cateva ori si mi-a placut!
Oradea - Crisul Repede ( mai degraba lacul dar nah..)
De pe mal
O lanseta luata printr-o recomandare de la decathlon 2.7m caperlan, care aparent este grea, nu mi se potriveste, si eram singurul din 20 de pescari care avea asa lanseta lunga...


In 2017 am vrut sa incep serios acest stil de pescuit si am reusit sa pun mana pe o lanseta Shimano Scimitar AX Spin 210MH la un pret foarte redus!!
Rugamintea mea este sa-mi recomandati mulinete! Nu ma pricep chiar deloc.
-buget 400 ron
-pescuit la stiuca si ce rapitori mai sunt pe Crisul Repede
-as dori si explicatie daca se poate sa inteleg si eu de ce mi-ar merge recomandarea.
-Daca sunt Oradeni pe-aici as dori recomandari la balti private unde pot sa merg sa exersez cu noul setup, pana trece perioada de prohibitie.

Liviu94
utilizator nou
utilizator nou
Mesaje: 9
Membru din: 04 Apr 2017, 09:05

Re: Informatii incepator - mulineta si altele.

Mesaj de Liviu94 » 04 Apr 2017, 11:38

am primit 2 recomandari la Ryobi Zauber 3000.

Avatar utilizator
valeriu28
veteran
veteran
Mesaje: 1276
Membru din: 16 Aug 2014, 21:04
Localitate: Bucuresti

Re: Informatii incepator - mulineta si altele.

Mesaj de valeriu28 » 04 Apr 2017, 12:45

O clona foarte buna (eu zic peste) ryobi zauber este Spro Red Arc. Nu stiu pe unde mai gasesti dar e foarte buna. E full metal si ai tambur de rezerva, rezista bine pe curgator